iELM

10 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för iELM kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för iELM:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (9)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. iELMs returpolicy har både för- och nackdelar. En nackdel är att många kunder upplever att returprocessen är krånglig (67%). Å andra sidan uppskattas det att overallerna är fina (33%) och att byxorna har smal midja (33%). En annan positiv aspekt är att storlekarna inte alltid är korrekta (50%), vilket ger kunderna möjlighet att välja en storlek som passar bäst.

“Fel sydd overall och då tycker de att jag ska stå för frakten”

👍 1   👎 4

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jessica Alm - 2 februari 2019Trustpilot 🔗

  • Svåra att få tag i. Får jaga olika mejladresser
  • Försenat paket i 4 veckor
  • Fel sydd overall och då tycker de att jag ska stå för frakten