iELM

10 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för iELM kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för iELM:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (9)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. iELM erbjuder produkter av bra kvalitet och tydlig spårning av paket (85%), men kundtjänsten ger kryptiska svar (50%). Bra kommunikation om leveransen (75%), men viss osäkerhet kring betalning och leverans (60%). Vissa kunder har inte mottagit sina varor (50%) och önskar att huvorna var löstagbara (60%). Det finns brister i information och det är svårt att kommunicera med kundservice (40%), samt orimligt lång leveranstid trots utlovad snabb skickning (45%). Negativa recensioner har påverkat köpbeslutet för vissa kunder (55%).

“Betalade men inga varor”

“Ingen kontakt”

“Inga varor mottagna”

“dåliga och krångliga”

“SÄMSTA SERVICEN”

“Knappt två veckor innan jul får jag ett mail om att min leverans inte kommer att komma. INTE okej!”

“Svåra att få tag i. Får jaga olika mejladresser”

👍 6   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Peter - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Betalade men inga varor
  • Ingen kontakt
  • Bluff företag

Björn - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Inga varor mottagna

emelie emelie - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • dåliga och krångliga

Elisa - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • SÄMSTA SERVICEN
  • Knappt två veckor innan jul får jag ett mail om att min leverans inte kommer att komma. INTE okej!

Jessica Alm - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svåra att få tag i. Får jaga olika mejladresser
  • Försenat paket i 4 veckor
  • Fel sydd overall och då tycker de att jag ska stå för frakten