Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. iELMs kundservice har en bra service och bemötande (90%), med smidiga betalningsalternativ som Klarna (100%). Overallerna och mössorna är av bra kvalitet och storlekarna stämmer (85%), vilket resulterar i nöjda kunder (80%). Tyvärr brister det i information om riskerna (60%) och vissa kunder upplevde det svårt att kommunicera med kundtjänsten (70%). Leveranstiden är ibland lång utan att varorna har kommit fram (65%), vilket ledde till att vissa kunder inte mottagit sina varor (50%). Sammantaget erbjuder iELM en bra service och kvalitetsprodukter, men det finns utrymme för förbättring inom kundkommunikation och leveranstider.