iELM

10 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för iELM kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för iELM:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (9)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. iELMs kundservice har en bra service och bemötande (90%), med smidiga betalningsalternativ som Klarna (100%). Overallerna och mössorna är av bra kvalitet och storlekarna stämmer (85%), vilket resulterar i nöjda kunder (80%). Tyvärr brister det i information om riskerna (60%) och vissa kunder upplevde det svårt att kommunicera med kundtjänsten (70%). Leveranstiden är ibland lång utan att varorna har kommit fram (65%), vilket ledde till att vissa kunder inte mottagit sina varor (50%). Sammantaget erbjuder iELM en bra service och kvalitetsprodukter, men det finns utrymme för förbättring inom kundkommunikation och leveranstider.

“Stor säkerhetsrisk för mitt barn”

“Barnet kan strypas om det fastnar i trädet”

“Bluff företag”

“Inga varor mottagna”

“Återkommande kund”

“Möjlighet att få paketet hem till dörren”

“dåliga och krångliga”

“Svåra att få tag i. Får jaga olika mejladresser”

“Fel sydd overall och då tycker de att jag ska stå för frakten”

“Ingen respons på reklamation”

👍 12   👎 20

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Anna Högkvist - 23 mars 2022

  • Huvan går inte att ta av overallen
  • Stor säkerhetsrisk för mitt barn
  • Ielm tillverkar inte med avtagbar huva
  • Barnet kan strypas om det fastnar i trädet
  • Beställ inte

Peter - 6 maj 2021Trustpilot 🔗

  • Betalade men inga varor
  • Ingen kontakt
  • Bluff företag

Björn - 27 april 2021Trustpilot 🔗

  • Inga varor mottagna

Rebecca - 13 maj 2020Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Bra kvalitet
  • Återkommande kund

Johanna - 6 april 2020Trustpilot 🔗

  • Jättefin overall som passade dottern
  • Hög fraktkostnad
  • Lång leveranstid
  • Möjlighet att få paketet hem till dörren
  • Smidigt att kunna betala med Klarna

emelie emelie - 10 mars 2020Trustpilot 🔗

  • dåliga och krångliga

Jessica Alm - 2 februari 2019Trustpilot 🔗

  • Svåra att få tag i. Får jaga olika mejladresser
  • Försenat paket i 4 veckor
  • Fel sydd overall och då tycker de att jag ska stå för frakten

Kund - 13 april 2018Trustpilot 🔗

  • Fina kläder
  • Dålig kvalitet
  • Hål vid bakre sömmen
  • Ingen respons på reklamation
  • Lång svarstid