Hotelopia

33 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för Hotelopia kommer från 33 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Hotelopia:

TrustPilot (33)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Hotelopia har en snabb bokningsprocess med snabb leverans av vouchers (90%). Tyvärr har vissa kunder upplevt problem med betalningar och dubbla bokningar, vilket har resulterat i att hotell inte får betalt och att kunder måste boka rum på egen bekostnad (10%). Vissa kunder har även haft svårt att få återbetalningar efter avbokningar och har haft problem med felaktiga rumstyper vid ankomst. Det rekommenderas att boka direkt genom hotellen för att undvika eventuella missförstånd och problem med betalningar.

“Uselt företag att göra affärer med, håll er borta!”

“Ingen återbetalning efter avbokning”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Oseriöst företag, ingen svarar på e-post eller kundtjänstnummer”

“keine Reservierung gefunden”

“Hotellet inte tillgängligt längre.”

“Felaktig debitering”

“Snabb återbetalning”

“Effektiv hantering av återbetalning”

“Tar dina pengar”

👍 10   👎 53

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

emily lee - 7 april 2024Trustpilot 🔗

  • Uselt företag att göra affärer med, håll er borta!

Donna Rempel - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning efter avbokning
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Dålig kommunikation angående återbetalning
  • Krävande begäran om kreditkortsuppgifter

EUI LEE - 24 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Oseriöst företag, ingen svarar på e-post eller kundtjänstnummer

Moni - 2 mars 2023Trustpilot 🔗

  • keine Reservierung gefunden
  • kein Zimmer verfügbar trotz Bezahlung
  • niemand erreichbar unter angegebener Telefonnummer
  • keine Antwort auf E-Mail nach 6 Tagen
  • keine Hilfe angeboten bei der Suche nach einer Alternative

Fede P - 17 april 2022Trustpilot 🔗

  • Hotellet inte tillgängligt längre.
  • Ingen respons på e-postmeddelanden.
  • Inget alternativt erbjudande.
  • Sidans trovärdighet ifrågasätts och varnar för bedrägeri.

Erica Gatrey - 28 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Felaktig debitering

Pansy Potter - 7 mars 2021Trustpilot 🔗

  • Utmärkt service
  • Snabb återbetalning
  • Effektiv hantering av återbetalning

Maddison seton - 3 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Tar dina pengar

Michael - 20 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Bedragare - Undvik

Chiara - 4 september 2020Trustpilot 🔗

  • Snabb svarstid från Hotelopiasupport
  • Hotellet stängde med kort varsel på grund av Covid-situationen
  • Nödvändigt att vänta på standardstöd då nödkontakter inte svarade

Laura Schmidt - 16 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Långsam återbetalning
  • Dålig kundservice
  • Ingen återbetalning
  • Stängning av hotellet utan återbetalning

Fredrik Andersson - 3 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Bra fungerade för bokning och avbokning, snabbt återbetalning
  • Svårt att få support via kontaktformulär eller telefon