Hotelopia

33 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för Hotelopia kommer från 33 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Hotelopia:

TrustPilot (33)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Hotelopia har en poäng på 25% för kommunikation. Kundtjänst kan vara svårt att kommunicera med på grund av språkbarriären (15%), och kommunikationen mellan Hotelopia och hotellet kan vara bristfällig, vilket leder till förvirring och felaktiga uppgifter (10%). Å andra sidan har vissa kunder haft positiv kommunikation och bokningar utan problem (5%). Det är viktigt att vara medveten om företagets kommunikationsbrister och vara försiktig vid bokning med dem.

“Uselt företag att göra affärer med, håll er borta!”

“Dålig kundservice”

“Långa telefonsamtal”

“Ingen återbetalning efter avbokning”

“Dålig kommunikation angående återbetalning”

“Inga svar på e-post, Call center endast tillgängligt på engelska”

“Hotell i osäkert område, svårt att kommunicera med kundtjänst, inte fått återbetalning.”

“keine Reservierung gefunden”

“kein Zimmer verfügbar trotz Bezahlung”

“niemand erreichbar unter angegebener Telefonnummer”

👍 26   👎 119

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

emily lee - 7 april 2024Trustpilot 🔗

  • Uselt företag att göra affärer med, håll er borta!

Paul - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Felaktig debitering
  • Aggressiv kundtjänst
  • Långa telefonsamtal

Donna Rempel - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning efter avbokning
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Dålig kommunikation angående återbetalning
  • Krävande begäran om kreditkortsuppgifter

Gabor Kiszely - 7 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Falsk marknadsföring av rumkategorin utan kompensation
  • Inga svar på e-post, Call center endast tillgängligt på engelska
  • Avslag på kompensation på grund av missförstånd i språk och bokning

Brenda Whiting - 7 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Hotell i osäkert område, svårt att kommunicera med kundtjänst, inte fått återbetalning.

Moni - 2 mars 2023Trustpilot 🔗

  • keine Reservierung gefunden
  • kein Zimmer verfügbar trotz Bezahlung
  • niemand erreichbar unter angegebener Telefonnummer
  • keine Antwort auf E-Mail nach 6 Tagen
  • keine Hilfe angeboten bei der Suche nach einer Alternative

Mark - 20 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Inget svar på ändringsförfrågningar
  • Problem med 1-800-numret
  • Inget svar på mejl
  • Förboka hotell för smekmånad
  • Frågor om hotellbokning
  • Saknar respons från Hotelopia
  • Var försiktig vid affärer med denna mäklare
  • Långsamma svar
  • Förbättring av ändringar
  • Slut på frågor om hotellbokning
  • Lång svarstid för ändringsförfrågningar
  • Svarade ett år senare

JK - 19 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Mycket positiv upplevelse

S.H.C - 26 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Svaret nekades fortfarande efter tre år
  • Tar lång tid att svara på förfrågningar
  • Fick ex gratia-betalning för lång väntetid

Fede P - 17 april 2022Trustpilot 🔗

  • Hotellet inte tillgängligt längre.
  • Ingen respons på e-postmeddelanden.
  • Inget alternativt erbjudande.
  • Sidans trovärdighet ifrågasätts och varnar för bedrägeri.

Liliana Spadafora - 4 november 2021Trustpilot 🔗

  • Fantastisk kundservice
  • Snabb och lugnande kommunikation
  • Pålitlig bokningsbekräftelse

Mike - 2 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Svårt att kontakta kundtjänst
  • Hemsidan fungerar inte

sarah O - 14 december 2020Trustpilot 🔗

  • Försenad återbetalning!

Michael - 20 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Bedragare - Undvik

Gerardo - 18 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Kundtjänst icke befintlig
  • Låga priser
  • Svårt att ändra eller avboka bokning

Ines Wolf - 12 september 2020Trustpilot 🔗

  • Enkelt att boka
  • Billigt
  • Rätt
  • Snabb återbetalning
  • Ingen svar från kundtjänst

Chiara - 4 september 2020Trustpilot 🔗

  • Snabb svarstid från Hotelopiasupport
  • Hotellet stängde med kort varsel på grund av Covid-situationen
  • Nödvändigt att vänta på standardstöd då nödkontakter inte svarade

Laura Schmidt - 16 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Långsam återbetalning
  • Dålig kundservice
  • Ingen återbetalning
  • Stängning av hotellet utan återbetalning

Fredrik Andersson - 3 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Bra fungerade för bokning och avbokning, snabbt återbetalning
  • Svårt att få support via kontaktformulär eller telefon