Göta Energi

6 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Göta Energi kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Göta Energi:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (5)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sammanfattningsvis ger kunderna blandade recensioner om Göta Energis kundservice. Vissa är nöjda och anser att den är utmärkt, medan andra anser att den är dålig och att företaget är oärligt och aggressivt i sin försäljning. Det finns även klagomål på bristande kommunikation och respektlöst beteende gentemot kunderna. I genomsnitt verkar Göta Energis kundservice ha en godkänd nätdelomröstning på ca 50%.

“påflugna försäljningsmetoder”

“trakassera kunder”

“påträngande beteende”

“följer kunder längs gatorna”

“Dålig kundservice. Välj något annat.”

“Hänvisar till avtalsbrott.”

“Säljaren gick på och an utan inandning”

“Fick ingen syl i vädret”

“Säljaren lyssnade inte eller gav kunden tid”

“Lång tid för samtalet”

👍 64   👎 146

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Zero - 29 april 2023Trustpilot 🔗

  • påflugna försäljningsmetoder
  • trakassera kunder
  • påträngande beteende
  • följer kunder längs gatorna

Johan - 22 december 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice. Välj något annat.
  • Hänvisar till avtalsbrott.
  • Ospecifika kostnader och dravel.
  • Lurendrejeri. Jämtkraft var bättre.
  • Osäkra på marknaden.

Veronica Magnusson - 5 december 2022Trustpilot 🔗

  • Säljaren gick på och an utan inandning
  • Fick ingen syl i vädret
  • Säljaren lyssnade inte eller gav kunden tid
  • Lång tid för samtalet

Olivia Flodbring Larsson - 10 november 2022Trustpilot 🔗

  • Varning för fruktansvärt otrevlig och dryg personal!
  • När jag snällt men bestämt sa tack men nej tack så lade de på luren!

Maria - 5 november 2022Trustpilot 🔗

  • Fakturor skickas flera år efter avslutad affär

Aya - 8 december 2020

  • lägre än en stjärna
  • säljare lurade mig
  • lovade mig att skulle betala mindre
  • fick jag betala mer
  • ringde dem ville de inte ge mig den säljarens namn
  • ljög och lurade mig
  • kundservice var så otrevlig
  • bedragare som lurar kunder genom att lura dem