Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Göta Energi har en varierande kommunikation som sträcker sig från positivt övertygande och trevligt (25%) till förvirrande och otydligt (15%). Företaget har även fått klagomål om påträngande säljtekniker och aggressiv försäljning (20%), samt problem med ändrade avtal och höjda priser utan förvarning (10%). Trots detta har vissa kunder varit positivt överraskade och nöjda med företagets jämförande och förklarande tjänster (5%). Sammantaget behöver Göta Energi förbättra sin kommunikation och försäljningsteknik för att undvika missnöjda kunder.