FlixTrain

11 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för FlixTrain kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för FlixTrain:

TrustPilot (11)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Leveransen av FlixTrain har några positiva och negativa aspekter enligt recensionerna. Positivt är att vissa resor är punktliga och bekväma, med chans att få en rabattkupong vid förseningar. Dock noterades det flera gånger att förseningar orsakades av problem med andra tågföretag, att information om förseningar saknades och att vissa reservplatser ställdes in utan möjlighet till ny bokning. Sammantaget ger leveransen en blandad upplevelse, där vissa resenärer uppskattar bekvämligheten medan andra stöter på problem med förseningar och reservationer. (20%)

“Lugnt och skönt med många lediga tider, avgång på rätt tid.”

“Inställda resor med kort varsel!”

“Dålig kommunikation om inställda resor”

“Avbokade tågresan två dagar före avresa”

“Ombokning av comfortseat och extra säte”

“Ändrar bokning utan meddelande”

“Öppen dörr under färd”

“Helt ok, men alldeles för varmt!”

“Ingen ersättning för försening eller problem”

“Otillräcklig hjälp vid problem”

👍 49   👎 45

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mikael Söderberg - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Lugnt och skönt med många lediga tider, avgång på rätt tid.
  • Supertrevlig konduktör.

Bengt Ahlqvist - 6 december 2023Trustpilot 🔗

  • Inställda resor med kort varsel!
  • Ingen återbetalning för inställt tåg, endast hela resan
  • Svårt att få vettiga svar från kundtjänst
  • Dålig kommunikation om inställda resor

Marcus Wassenius - 15 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Avbokade tågresan två dagar före avresa
  • Låg tillförlitlighet
  • Bör välja ett annat bolag

Anna - 8 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Billig resa till Göteborg
  • Ombokning av comfortseat och extra säte
  • Ingen hjälp av chatten
  • Voucher på kostnaden for avbokat säte
  • Kan inte boka om sittplatser i systemet
  • Önskade rabattkod vid avbokning av resa
  • Vägrat svara sedan dess
  • Borde få det vi betalat för
  • Härligt med lågpristråg
  • Borde få det vi betalat för

ardwan fendi - 18 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Ändrar bokning utan meddelande
  • Prisökning vid ändring av bokning
  • Dålig kundtjänst
  • Smutsiga tåg
  • Ingen AC på sommaren

Angel Bendz - 27 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Öppen dörr under färd
  • Ingen åtgärd vid nödsituation
  • Brister i komfort och service
  • Avsaknad av säkerhetsåtgärder

Ida Cecilia - 15 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Helt ok, men alldeles för varmt!

Carina Sinclair - 22 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Ingen ersättning för försening eller problem
  • Ingen AC på tåget
  • Bristfällig kommunikation
  • Otillräcklig hjälp vid problem
  • Dålig upplevelse med tågvärden
  • Hög temperatur i tåget

Alexander - 17 juli 2022Trustpilot 🔗

  • För tidig död om du är gammal
  • Noll ventilation, extremt varmt
  • Kontrollanten svarade inte på frågan om ventilation
  • Toppen bemötande, träffar en trotsig tonåring