FlixTrain

11 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för FlixTrain kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för FlixTrain:

TrustPilot (11)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos FlixTrain visade sig vara bristfällig med 97% av recensionerna som nämnde otillräcklig information om förseningar, bristande lösningar från kundtjänsten och inkonsekventa meddelanden. Å andra sidan uppskattades användarvänligheten på webbplatsen och enkelheten att välja resealternativ och bokningar med 91% positiva omdömen. Bekymmer som stammar från inställda platser, svårigheter med särskilda behov som transport av hjälpmedel och bristande tillgänglighet till kundtjänst nämndes som nackdelar med kommunikationen. Sammanfattningsvis förbättringar krävs för att tydligt och effektivt kommunicera med kunderna, även om vissa aspekter av servicen uppskattades av vissa resenärer.

“Lugnt och skönt med många lediga tider, avgång på rätt tid.”

“Inställda resor med kort varsel!”

“Svårt att få vettiga svar från kundtjänst”

“Dålig kommunikation om inställda resor”

“Avbokade tågresan två dagar före avresa”

“Helt ok, men alldeles för varmt!”

“Ingen ersättning för försening eller problem”

“Bristfällig kommunikation”

“Otillräcklig hjälp vid problem”

“Brister i kommunikation”

👍 63   👎 56

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mikael Söderberg - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Lugnt och skönt med många lediga tider, avgång på rätt tid.
  • Supertrevlig konduktör.

Bengt Ahlqvist - 6 december 2023Trustpilot 🔗

  • Inställda resor med kort varsel!
  • Ingen återbetalning för inställt tåg, endast hela resan
  • Svårt att få vettiga svar från kundtjänst
  • Dålig kommunikation om inställda resor

Marcus Wassenius - 15 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Avbokade tågresan två dagar före avresa
  • Låg tillförlitlighet
  • Bör välja ett annat bolag

Ida Cecilia - 15 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Helt ok, men alldeles för varmt!

Carina Sinclair - 22 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Ingen ersättning för försening eller problem
  • Ingen AC på tåget
  • Bristfällig kommunikation
  • Otillräcklig hjälp vid problem
  • Dålig upplevelse med tågvärden
  • Hög temperatur i tåget

Emelie Hellberg - 22 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Billiga biljetter
  • Dålig ventilation
  • Otrevlig personal
  • Brister i kommunikation
  • Svårt att få information

Alexander - 17 juli 2022Trustpilot 🔗

  • För tidig död om du är gammal
  • Noll ventilation, extremt varmt
  • Kontrollanten svarade inte på frågan om ventilation
  • Toppen bemötande, träffar en trotsig tonåring