Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos FlixTrain visade sig vara bristfällig med 97% av recensionerna som nämnde otillräcklig information om förseningar, bristande lösningar från kundtjänsten och inkonsekventa meddelanden. Å andra sidan uppskattades användarvänligheten på webbplatsen och enkelheten att välja resealternativ och bokningar med 91% positiva omdömen. Bekymmer som stammar från inställda platser, svårigheter med särskilda behov som transport av hjälpmedel och bristande tillgänglighet till kundtjänst nämndes som nackdelar med kommunikationen. Sammanfattningsvis förbättringar krävs för att tydligt och effektivt kommunicera med kunderna, även om vissa aspekter av servicen uppskattades av vissa resenärer.