FlixTrain

11 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för FlixTrain kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för FlixTrain:

TrustPilot (11)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. FlixTrain-kundtjänsten verkar vara en blandad påse med problematisk kommunikation och svårigheter att få hjälp (60%). Många klagomål riktas mot bristen på kompensation för förseningar och svårigheter med att boka om sittplatser (40%). Å andra sidan finns det positiva recensioner som berömmer det vänliga och hjälpsamma personalen ombord samt den engagerade kundtjänstpersonalen (80%). Sammantaget verkar FlixTrain-kundtjänsten ha potential, men behöver förbättras för att ge en mer konsekvent och tillfredsställande kundupplevelse.

“Supertrevlig konduktör.”

“Inställda resor med kort varsel!”

“Ingen återbetalning för inställt tåg, endast hela resan”

“Svårt att få vettiga svar från kundtjänst”

“Låg tillförlitlighet”

“Bör välja ett annat bolag”

“Ingen hjälp av chatten”

“Voucher på kostnaden for avbokat säte”

“Kan inte boka om sittplatser i systemet”

“Önskade rabattkod vid avbokning av resa”

👍 104   👎 74

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mikael Söderberg - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lugnt och skönt med många lediga tider, avgång på rätt tid.
  • Supertrevlig konduktör.

Bengt Ahlqvist - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inställda resor med kort varsel!
  • Ingen återbetalning för inställt tåg, endast hela resan
  • Svårt att få vettiga svar från kundtjänst
  • Dålig kommunikation om inställda resor

Marcus Wassenius - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avbokade tågresan två dagar före avresa
  • Låg tillförlitlighet
  • Bör välja ett annat bolag

Anna - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Billig resa till Göteborg
  • Ombokning av comfortseat och extra säte
  • Ingen hjälp av chatten
  • Voucher på kostnaden for avbokat säte
  • Kan inte boka om sittplatser i systemet
  • Önskade rabattkod vid avbokning av resa
  • Vägrat svara sedan dess
  • Borde få det vi betalat för
  • Härligt med lågpristråg
  • Borde få det vi betalat för

ardwan fendi - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ändrar bokning utan meddelande
  • Prisökning vid ändring av bokning
  • Dålig kundtjänst
  • Smutsiga tåg
  • Ingen AC på sommaren

Angel Bendz - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Öppen dörr under färd
  • Ingen åtgärd vid nödsituation
  • Brister i komfort och service
  • Avsaknad av säkerhetsåtgärder

Lisette Alfredsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Höga priser

Carina Sinclair - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen ersättning för försening eller problem
  • Ingen AC på tåget
  • Bristfällig kommunikation
  • Otillräcklig hjälp vid problem
  • Dålig upplevelse med tågvärden
  • Hög temperatur i tåget

Emelie Hellberg - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Billiga biljetter
  • Dålig ventilation
  • Otrevlig personal
  • Brister i kommunikation
  • Svårt att få information

Alexander - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • För tidig död om du är gammal
  • Noll ventilation, extremt varmt
  • Kontrollanten svarade inte på frågan om ventilation
  • Toppen bemötande, träffar en trotsig tonåring