Firstvet

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Firstvet kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Firstvet:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. FirstVet erbjuder en mycket bra kundtjänst (85%) med snabbt och vettigt svar (85%) från supertrevlig och hjälpsam support (90%). Kommunikationen är effektiv (85%) och professionell (90%), även om en del upplever otydlighet (70%) eller brist på allvar vid akut samtal (60%). Personalen talar svenska (95%), ger handfasta råd och tips för att lösa problem själv (85%), och erbjuder professionellt bemötande (90%). Sammantaget upplevs FirstVet som fantastiskt bra med fantastiska veterinärer (90%).

“Dyr konsultation”

“Journalsystem stämde inte överens med telefonkontakt”

“Toppenbehandling”

👍 35   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Anders Hjalmarsson - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen hjälp
  • Dyr konsultation

Maria Forsslund - 19 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Oprofessionellt och otrevligt bemötande
  • Journalsystem stämde inte överens med telefonkontakt

Mariken Vedeler Lian - 2 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Toppenbehandling