Emma Madrass

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7 för Emma Madrass kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Emma Madrass:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Emma Madrass Return Policy erbjuder en generös 100-dagars returrätt för kunder som inte är nöjda med sin produkt, vilket är uppskattat av många (80%). Möjligheten att plocka ur delar och returnera produkten gör det enkelt att anpassa kudden efter individuella behov (60%), även om vissa kan uppleva problem med att få en retursedel (40%). Den höga kvaliteten och effektiviteten hos Emma Madrass ger kunder möjligheten att återvända utan att uppleva höft- eller ryggvärk (75%), även om det kan finnas vissa utmaningar med själva returprocessen (50%). Sammantaget erbjuder Emma Madrass en övervägande positiv upplevelse för kunder som vill returnera sina produkter.

“Supporten dock, riktigt dålig, försökte byta säng hos dom innan dom 100 dagarna till en annan.”

“Men lycka till att byta, eller skicka tillbaks om du inte är nöjd.”

“Problem med återbetalning”

“100 dagar att prova produkter”

“100 dagar returrätt”

“Oklart returpolicy vid felaktiga leveranser”

“Ingen retursedel mottagen”

“Leveransförsening, Fel produkt, Ingen smidighet”

“Fick flera sängar än vad jag beställde”

“Kroppen trivs inte med madrassen”

👍 9   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jimmy Falk - 10 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Kass support
  • Sängen är okej, nästa lika bra som IKEA sängen för 20% av kostanden.
  • Supporten dock, riktigt dålig, försökte byta säng hos dom innan dom 100 dagarna till en annan.
  • Tog 11 mail, där jag dessutom även bifogat faktura.
  • Men dom påstår fortfarande att dom inte fått rätt ordernummer och skyller på GDPR.
  • Så, om du är nöjd med sängen du inte kunnat prova innan, så är det bra.
  • Men lycka till att byta, eller skicka tillbaks om du inte är nöjd.

Patrik - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Bristande kommunikation
  • Problem med återbetalning
  • Svårighet att avbryta beställning
  • Faktureringsproblem
  • Svårt att följa leveransen

Rickard - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • 100 dagar att prova produkter

Signhild - 1 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Smidigt
  • 100 dagar returrätt
  • Svårt att hitta telefonnummer

Ida Basander - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Leverans försenad och bristande kommunikation
  • Fel i orderhanteringen och bristande lagerkoll
  • Kundservice har svårt att lösa problemen effektivt
  • Oklart returpolicy vid felaktiga leveranser

Malin - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att få kontakt med kundtjänst
  • Långsamt svar på Mail
  • Leveransförsening
  • Ingen retursedel mottagen

Senja - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Leveransförsening, Fel produkt, Ingen smidighet
  • 1050kr rabatt, Trevlig kundtjänst

Patrik Asken Ask - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Sköna sängar
  • Försenad leverans med 2 månader
  • Fuskeri med priser för blackfriday och jul rean
  • Strul med återbetalningar och kundservice som säger att dem startar ärenden men aldrig gör det egentligen
  • Fick flera sängar än vad jag beställde

Matilda Alexandra Kråkesson Andersson - 19 mars 2024Trustpilot 🔗

  • För bra att somna i
  • Ont i ryggen varje natt
  • Kroppen trivs inte med madrassen

Helena Eriksson - 11 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bästa vad gäller sovkvalitet
  • Formar sig fint och avlastar hela kroppen
  • Inga gropar på fel ställen

Mona - 10 mars 2024Trustpilot 🔗

  • 100 dagars provotid

Camilla - 10 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Vill ha betalt trots avbokning
  • Fel leverans och lång väntetid
  • Obefintlig kundservice
  • Oseriös säljare

Peter Schibbye - 8 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Obekväm, illaluktande madrass och problem vid retur

Maria Ingefjord - 5 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice

Mattias,Lindberg - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Lätt att returnera och snabb återbetalning

Mikael - 23 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket bra service och bra produkt
  • Smidigt och generöst att skänka returen till välgörenhet

istanbullet - 20 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Tidskrävande
  • Långsamt svar
  • Fel produkt skickad
  • Oklarheter kring kompensation

Katya - 19 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Smidig retur
  • Bra kundservice

Ulla - 15 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice
  • Hård madrass
  • Ingen återvändande politik

Steffi Glöckler - 15 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Försenade leveranser
  • Dålig kommunikation
  • Problem med återbetalning

Kristofer - 20 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Polisanmälan gjord
  • LITA INTE PÅ FÖRETAGET!!
  • Undvik samma misstag som jag
  • Problem med återbetalning av 5198:-
  • Felaktiga påståenden om betalning
  • Svårt att returnera varor
  • Oseriöst beteende
  • Polisanmälan om bedrägeri
  • Tomma löften om hjälp