Elon

10 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.8 för Elon kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Elon:

Trustpilot

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Elons returpolicy verkar vara otillräcklig enligt flera kunder. Många klagomål handlar om att det är svårt att få återbetalning eller byta ut defekta varor. Kundtjänsten verkar vara ineffektiv och ofta otrevlig vid reklamationer. Dessutom krävs det bevis på returnering av felaktiga varor innan en ny vara skickas, vilket kan vara besvärligt för kunderna. Däremot erbjuds ingen gratis returfrakt och problem kvarstår även efter garantitiden. Sammantaget verkar Elons returneringspolicy vara en besvikelse för många kunder, med endast en liten andel som får sina problem lösta på ett tillfredsställande sätt (ca 20%).

“Återköp borde göras men svårt att få igenom”

👍 0   👎 28

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

emma strömberg - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Teknisk data var vilseledande
  • Butiken svarade ej på kundens frågor
  • Återköp borde göras men svårt att få igenom