Elon

10 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.8 för Elon kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Elon:

TrustPilot (10)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Elons kommunikation får både beröm och kritik från kunderna. Positivt är det hjälpsamma och trevliga bemötandet från personalen samt den sakliga och kunniga informationen i butiken. Dock klagar vissa på bristande kommunikation mellan butiken och kundtjänst, lång väntetid för hjälp och ingen återkoppling. Det finns även upplevd vilseledande marknadsföring och bristande återkoppling på problem. Elon behöver förbättra sin kommunikation och uppföljning för att ge en bättre kundupplevelse. (43%)

“Uselt anklagande bemötande”

“Nonchalant bemötande från personalen”

“Vinkyl kyler endast ner till 12 grader istället för 6-8 grader”

“Kundservice erbjöd 50 % rabatt initialt, men ändrade till 10 % efter påpekande”

“Fel i leveransen och bristande hänsyn till tillhandahållna ritningar”

“Elon Skellefteå tar inte hänsyn till tillhandahållna ritningar eller mått”

“snabb återkoppling”

“Bra kundservice, snabb respons”

“Problem med beställningen”

“Teknisk data var vilseledande”

👍 41   👎 66

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ami - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Uselt anklagande bemötande
  • Dyra priser
  • Hjälpsam personal vid problem
  • Luckan på dammsugaren lossnade
  • Ingen ursäkt för felaktigt anklagande

Eero Raski - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Nonchalant bemötande från personalen

Dragan Ciric - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vinkyl kyler endast ner till 12 grader istället för 6-8 grader
  • Missvisande produktbeskrivning
  • Kundservice erbjöd 50 % rabatt initialt, men ändrade till 10 % efter påpekande

Marklund/Lundmark - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fina produkter från Ballingslöv
  • Initialt bemötande bra
  • Svårt att få tag på representanten och bristande fokus på kundens behov
  • Fel i leveransen och bristande hänsyn till tillhandahållna ritningar
  • Fel i leveransen och bristande hänsyn till tillhandahållna ritningar
  • Elon Skellefteå tar inte hänsyn till tillhandahållna ritningar eller mått
  • Kunder ansvariga för fel p.g.a. bristande hantering av ritningar av Elon Skellefteå
  • Elon Skellefteå levererar inte produkter med samma mått som ritningarna

Vesna - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • professionellt bemötande
  • snabb återkoppling
  • kunniga
  • lösningsorienterade
  • produkter till vårt nya kök
  • möjlighet att välja valfri NC kulör

Anita Nyholm - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundservice, snabb respons
  • Dålig produktkvalitet
  • Problem med beställningen

emma strömberg - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Teknisk data var vilseledande
  • Butiken svarade ej på kundens frågor
  • Återköp borde göras men svårt att få igenom

Anna - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • BRA och snabb service