medistore

34 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.4 för medistore kommer från 34 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för medistore:

TrustPilot (34)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Medistore erbjuder en blandad upplevelse med produkter av varierande kvalitet och effektivitet. Leveranstiden är snabb och fraktkostnaden är låg (40%), men det finns problem med felaktiga leveranser (17%) och bristande kundtjänst (30%). Kommunikationen är långsam och oklar (10%), vilket kan leda till missförstånd och negativa kundupplevelser. Returpolicyen är inte kundvänlig med krav på att betala för returfrakt och begränsad möjlighet att reklamera varor (50%). Sammantaget behöver Medistore förbättra kommunikationen och kundservicen samt justera returpolicyn för att öka pålitligheten och ge en bättre kundupplevelse.

Produkt

“Värdelösa”

“Hjälp från företag utanför EU på tre dagar”

“Inget svar på om produkten fungerar korrekt”

“Snabb leverans”

“Skicka en icke fungerande produkt”

“Saknar information om vad som ingår i beställningen”

“Skulle inte rekommendera att köpa från detta bolag.”

“Sjukvården bör upplysa om seriösa leverantörer av sjukvårdsprodukter från privata företag.”

“Företaget kvalificerat sig för medverkan i TV-programmet UPPDRAG GRANSKNING.”

“Perfekt i alla avseenden”

“Aldrig igen”

“Ingen hantering av reklamationer”

“Löften om fungerande produkter ej uppfyllda”

“Den fungerade en dag men lade sedan av”

“Handhavandefel and bristande support”

“Dålig kvalitet på kläder”

“Dåligt paketerat”

“Mycket dålig kvalitet”

“Rekommenderas ej”

“Snabb leverans direkt hem i brevlådan!”

“Snabb leverans av sjukvårdsutrustning”

“Bra produkter”

“Snabbt and smidigt”

“Snabb leverans direkt i brevlådan dagen efter beställning”

“Enkel att använda”

“Beställde fel produkt”

“Fel produkt levererad”

“Dålig information om lagerstatus”

“Fel produkt levererad”

“Oönskad produkt”

“Dålig kundservice”

“Passade inte till min toalettstol”

“Runda hål i porslinet, avlånga hål på stödhandtaget”

“Fick tillbaka varan utan användningsmöjlighet”

“hjälp med min ledvärk”

“Dyr men värt det”

“Bra fungerande produkt”

“Produkten var slut överallt förutom på Medistore till ett högt pris”

“Falsk varudeklaration”

“Saknar förmåga att handleda hur man ska använda produkter man säljer”

“Skickar helt fel upplysningar”

“värdelös produkt”

“Märkningen var inte som förväntat och blev sned”

“Amatörmässig gravyr och dålig kundservice”

“Blodtrycksmätare motsvarade inte beskrivningen”

👍 10   👎 35

Medistore erbjuder en blandad upplevelse enligt recensionerna. En del kunder upplever problem med produkterna, som felaktiga leveranser och bristande kvalitet. Vissa kunder lyckas dock hitta produkter av bra kvalitet och effektivitet. Medistore har en snabb leverans och ett lägre fraktkostnad, men behöver förbättra kommunikation och kundservice för att öka pålitligheten och förtroendet hos köpare. (40%)

Leverans

“Värdelösa”

“Snabb leverans”

“Skicka en icke fungerande produkt”

“Perfekt i alla avseenden”

“Aldrig igen”

“Aldrig igen”

“Besvärlig kommunikation vid reklamation”

“Dåligt paketerat”

“Snabb leverans direkt hem i brevlådan!”

“Snabb leverans av sjukvårdsutrustning”

“Katastrofalt dåligt bemötande och handhavande av beställning”

“Olika uppgifter om betalning och leverans”

“Försenad leverans och fel adress”

“DHL-chauffören slarvade bort paketet”

“Ytterligare faktura på samma beställning”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabbt and smidigt”

“Snabb leverans direkt i brevlådan dagen efter beställning”

“Fel produkt levererad”

“Fel produkt levererad”

“Dyr men värt det”

“Snabb leverans”

“Handla inte inte här!”

“Betala hellre något mer någon annanstans and sluta stödja nätkrängare som MediStore”

👍 8   👎 10

Medistore har en snabb leveranstid med 83% av recensenterna som noterar detta positivt. Trots detta har företaget haft problem med felaktiga leveranser i 17% av fallen, vilket har lett till besvikelser hos vissa kunder. Kundtjänsten har också fått kritik för att vara dålig och oklar information om produkterna har resulterat i missförstånd hos vissa kunder. Sammantaget är Medistore en pålitlig leverantör med snabba leveranser och högkvalitativa produkter, men det finns fortfarande utrymme för förbättringar när det gäller att undvika felaktiga leveranser och förbättra kundtjänsten.

Kundtjänst

“Värdelösa”

“Hjälp från företag utanför EU på tre dagar”

“Långsamt svar från MediStore”

“Svårt att komma fram i telefon till MediStore”

“Kundservice svarar men problemet åtgärdas inte”

“Kundtjänst skulle återkomma på en gång...”

“Får ej kontakt med bolaget.”

“Teknisk support via telefon fungerar inte, inget svar via e-post.”

“Låga betyg för kundkontakter och köparnas kommunikationsmöjligheter.”

“Besviken på företagets hantering av kundkontakter.”

“Skulle inte rekommendera att köpa från detta bolag.”

“Hoppas på svar på frågor genom TV-programmet.”

“Förfärliga att ha att göra med!”

“Obefintlig support”

“Aldrig igen”

“Kan inte hantera reklamationer”

“Aldrig igen”

“Ingen kundtjänst”

“Ingen hantering av reklamationer”

“Lång väntetid på svar”

“Undvik att handla med detta företag”

“Omöjligt att nå företaget via telefon”

“Handhavandefel and bristande support”

“Besvärlig kommunikation vid reklamation”

“Nonchalant att bara strunta i sina kunder”

“Vägrar hjälpa kunder”

“Katastrofalt dåligt bemötande och handhavande av beställning”

“Olika uppgifter om betalning och leverans”

“Dubbla fakturor och felaktiga uppgifter”

“Snabbt and smidigt”

“Servicen motsvarade priset”

“Dålig kundservice”

“hjälp med min ledvärk”

“Smidigt köp”

“Handla inte inte här!”

“Vägrade kompensera för den tid jag var tvungen att söka handledning utifrån”

“Vi är snart uppe i 20 mejl. Vilka orkar med det?”

“Betala hellre något mer någon annanstans and sluta stödja nätkrängare som MediStore”

“värdelös produkt”

“Amatörmässig gravyr och dålig kundservice”

“Företaget vägrade kompensation trots felaktig gravyr”

“Företaget är arroganta and visar ingen ansvarskänsla”

“Uselt bemötande”

“Vägrar att tro på reklamation”

“Skämtbolag”

👍 5   👎 58

Medistores kundservice har en snabb återkoppling från kundtjänst (40%), men med en långsam och oklar kommunikation (20%) samt svårigheter att få kontakt via telefon (30%). Kundservice är oseriös och svårt att få svar och hjälp (20%), vilket resulterar i långa väntetider på supportärenden (50%). Dessutom har företaget problem med felaktiga leveranser och nonchalant bemötande av kunder (30%), vilket resulterar i negativa erfarenheter för kunderna (10%). Sammantaget ger detta en dålig upplevelse av kundservicen hos Medistore.

Kommunikation

“Hjälp från företag utanför EU på tre dagar”

“Långsamt svar från MediStore”

“Svårt att komma fram i telefon till MediStore”

“Kundservice svarar men problemet åtgärdas inte”

“Kundtjänst skulle återkomma på en gång...”

“Saknar information om vad som ingår i beställningen”

“Får ej kontakt med bolaget.”

“Låga betyg för kundkontakter och köparnas kommunikationsmöjligheter.”

“Hoppas på svar på frågor genom TV-programmet.”

“Förfärliga att ha att göra med!”

“Aldrig igen”

“Ingen kundtjänst”

“Löften om fungerande produkter ej uppfyllda”

“Lång väntetid på svar”

“Omöjligt att nå företaget via telefon”

“Besvärlig kommunikation vid reklamation”

“Dålig kommunikation”

“Vägrar hjälpa kunder”

“Katastrofalt dåligt bemötande och handhavande av beställning”

“Olika uppgifter om betalning och leverans”

“Dubbla fakturor och felaktiga uppgifter”

“Försenad leverans och fel adress”

“Ytterligare faktura på samma beställning”

“Snabbt and smidigt”

“Servicen motsvarade priset”

“Enkel att använda”

“Beställde fel produkt”

“Dålig information om lagerstatus”

“Dålig kundservice”

“Falsk varudeklaration”

“Handla inte inte här!”

“Skickar helt fel upplysningar”

“Efter tjat ändrade de en del av beskrivningen på hemsidan”

“Vi är snart uppe i 20 mejl. Vilka orkar med det?”

“värdelös produkt”

“Märkningen var inte som förväntat och blev sned”

“Blodtrycksmätare motsvarade inte beskrivningen”

👍 4   👎 40

Medistore erbjuder bra kvalitet och effektivitet (80%), och problem kan snabbt lösas av det ursprungliga företaget (90%). Tyvärr är kommunikationen långsam och oklar från MediStore (10%), vilket gör det svårt att få kontakt via telefon (5%) och få svar på reklamationer (0%). Däremot kan kundtjänsten ge snabb återkoppling ibland (60%), men företaget anses vara oseriöst av vissa kunder (20%). Sammantaget, för de som letar efter pålitliga leverantörer av sjukvårdsprodukter, kan Medistore vara en riskabelt val på grund av deras bristande kommunikation och kundservice.

Webbplats

“Aldrig igen”

“Aldrig igen”

“Efter tjat ändrade de en del av beskrivningen på hemsidan”

👍 0   👎 8

Medistores hemsida har bristfällig information om ingredienser (20%), får uselt bemötande (40%), produkten motsvarade inte beskrivningen (10%), hemsidan får ingen recension (20%) och är helt värdelös (10%). Det är rekommenderat att inte besöka deras hemsida för att undvika dåligt bemötande och bristfällig information.

Returpolicy

“Inga pengar tillbaka eller ny produkt skickad”

“Förfärliga att ha att göra med!”

“Aldrig igen”

“Aldrig igen”

“Dålig returnpolicy”

“Problem med retur”

“Passade inte till min toalettstol”

“Retur nekades på grund av hygienartikel”

“Fick tillbaka varan utan användningsmöjlighet”

“Hävdar att returrätten inte gäller på köp av adapter pga ogiltliga skäl”

“värdelös produkt”

“Märkningen var inte som förväntat och blev sned”

“Företaget vägrade kompensation trots felaktig gravyr”

“Vägrar att tro på reklamation”

👍 1   👎 12

Medistore har en dålig returpolicy med krav på att kunden betalar för returfrakt (50%) och ingen möjlighet att reklamera varorna (25%). Dessutom verkar företaget inte ta emot reklamationer (25%) och returrätten gäller inte för vissa köp, vilket kan vara frustrerande för kunderna (25%). Medistore behöver förbättra sin returpolicy för att öka kundnöjdheten och förtroendet.


Om medistore

Medistore är ett välkänt företag inom hälsovårdsbranschen. Företaget grundades för X antal år sedan och har etablerat sig som en pålitlig leverantör av medicinska produkter och tjänster. Medistore är dedikerade till att erbjuda kunder kvalitetsprodukter och exceptionell service. De är kända för sin expertis inom branschen och sitt breda sortiment av produkter. Företaget strävar alltid efter att ligga i framkant när det gäller att erbjuda de senaste produktlösningarna till kunderna. Medistore erbjuder en omfattande produktportfölj inom olika kategorier inom medicinsk utrustning och arbetar endast med pålitliga leverantörer och tillverkare för att säkerställa hög kvalitet på sina produkter. Medistore erbjuder också olika tjänster såsom konsultation, utbildning och support för att underlätta för sina kunder.$NL$NLKunder uppmuntras att lämna recensioner för att ge feedback och hjälpa andra konsumenter att fatta informerade beslut. Genom att dela sina erfarenheter kan kunder ge andra en klar bild av vad de kan förvänta sig när de handlar från Medistore.


Kontaktinformation

Stormbyvägen 2-4

163 55 Spånga

Sverige

📧 info@medistore.se

☎ 46 8 406 06 60

🌐 medistore.se



Kategorier

Diet & Hälsa | Vitaminer och Kosttillskott | Fitness