Dackonline

36 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för Dackonline kommer från 36 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Dackonline:

TrustPilot (36)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Dackonline har en dålig returpolicy med besvär med retur av varor, problem med returhantering och utebliven upphämtning av retur. Däcken anses som nya upp till 8 år gamla, och det har varit dålig kundkontakt samt att däcken skickades tillbaka utan återkoppling. Kunden har inte fått tillbaka pengar på 4 månader och däcken är två år gamla. Det kan vara bäst att vara försiktig med att köpa däck från Dackonline med tanke på dessa negativa recensioner. (57%, 62%, 43%, 37%, 75%, 67%, 51%, 68%)

“Dålig returpolicy”

“Krånglig hämtning”

👍 0   👎 11

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Elin K - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransförsening
  • Dålig kommunikation
  • Ingen kundservice
  • Dålig returpolicy

A cowboy in Sweden - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra utbud och priser
  • Kort leveranstid
  • Problem med leverans och kommunikation
  • Krånglig hämtning