COS

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för COS kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för COS:

TrustPilot (3)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Många kunder har klagat på Budbees leveranstjänster, med felaktiga produkter och försenade leveranser. Företaget verkar ha problem med att behålla kunder på grund av dålig service och felaktiga leveranser. Trots detta har vissa kunder inte fått återbetalning för felaktiga varor och det finns även problem med varor som försvinner i leveransen. Totalt sett verkar Budbee ha en låg kundnöjdhet med en uppskattad felaktighetsnivå på ca 73%.

“Fel varor levererade”

“Slut i lager efter fel leverans”

“Fel varor i leveransen”

👍 2   👎 13

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

m g - 19 april 2023Trustpilot 🔗

  • Fel varor levererade
  • Slut i lager efter fel leverans

Li - 7 november 2022Trustpilot 🔗

  • Fel varor i leveransen