Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. COS kundservice får låga betyg med endast 10% positiva omdömen. Kunder klagar på inkompetens, obehjälplighet och meningslöshet i bemötandet. Fakturor utfärdas för ej skickade ordrar och rabattkoder anses ha gått ut på grund av tidszoner. Återbetalningar uteblir och varor försvinner i leveransföretagets händer. Kunden upplever att COS inte tar ansvar för problemen och att det är svårt att få tag på kundservice. Överlag beskrivs kundservicen som mycket dålig och usel, vilket kan påverka kundernas lojalitet och förtroende för företaget.