COS

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för COS kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för COS:

TrustPilot (3)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. COS kundservice får låga betyg med endast 10% positiva omdömen. Kunder klagar på inkompetens, obehjälplighet och meningslöshet i bemötandet. Fakturor utfärdas för ej skickade ordrar och rabattkoder anses ha gått ut på grund av tidszoner. Återbetalningar uteblir och varor försvinner i leveransföretagets händer. Kunden upplever att COS inte tar ansvar för problemen och att det är svårt att få tag på kundservice. Överlag beskrivs kundservicen som mycket dålig och usel, vilket kan påverka kundernas lojalitet och förtroende för företaget.

“Svårt att handla i fysiska butiken”

👍 1   👎 16

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Christina - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att handla i fysiska butiken
  • Problem med att lägga i varukorgen