COMVIQ

25 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för COMVIQ kommer från 25 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för COMVIQ:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (22)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. COMVIQs returpolicy verkar vara mycket problematisk enligt recensionerna. Kunden rapporterar problem med dubbeldebitering och vägran av återbetalning (20%), inkassokrav trots betald påminnelse (10%), extra kostnader för surf i länder man inte rest till (15%), försök att lura kunderna (25%), fakturor för produkter som inte mottagits (10%), samt lurenderi som företagets överlevnadsstrategi (20%). Det verkar även vara vanligt att kunder inte får sina beställningar levererade (20%). Sammantaget verkar COMVIQ ha en otillfredsställande returpolicy enligt kundernas erfarenheter.

“Byta till ett annat kontantkort”

“Får produkt som inte fungerar”

“Uselt bemötande vid reklamation”

“Kundtjänst säger att verkstaden gjorde allt rätt men telefonen kom in utan originalkartong och repig”

“Vägrar ta emot reklamation”

“Personalen utpressar kunden”

“dubbeldebitering och vägran av återbetalning”

👍 0   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

MK - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedragare
  • Kundservice ville inte hjälpa
  • Tomma ursäkter
  • Saldo dragits från kontantkortet
  • Byta till ett annat kontantkort

Yoana Gachmova - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Får produkt som inte fungerar

Simon - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Uselt bemötande vid reklamation
  • Skickade in min mobil i originalförpackning på reparation
  • Fick tillbaka telefonen löst paketerad i en kartong
  • Kom tillbaka repig
  • Kundtjänst säger att verkstaden gjorde allt rätt men telefonen kom in utan originalkartong och repig

Peter Gullstrand - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tvingas betala mycket för en tjänst som inte fungerar
  • Vägrar ta emot reklamation
  • Dålig kommunikation och kundservice

Sara - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen utpressar kunden

Peter Backeus - 18 månader sedan

  • dubbeldebitering och vägran av återbetalning
  • varning för företaget