COMVIQ

25 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för COMVIQ kommer från 25 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för COMVIQ:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (22)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Comviqs kommunikation får generellt sett låga betyg från kunderna. Många klagar på svårigheter att nå kundtjänst, ineffektiva chatfunktioner och problem med fakturering. Det finns problem med inkassokrav på redan betalda fakturor, trakasserande känslor och lång väntetid i telefonkö. Några positiva aspekter inkluderar bra täckning, snabb svarstid för nya kunder och effektivitet med nya abonnemang. Sammanfattningsvis är Comviqs kommunikation känd för att vara bristfällig och svårgenomtränglig, med vissa positiva punkter som kan uppskattas av vissa kunder. (25%)

“urusel kundservice, långa väntetider”

“svårt att få kontakt, okunnig personal”

“ratade samtal, stängd telefonlinje”

“Svårt att nå kundtjänst”

“långa väntetider i kundtjänsten”

“otillräcklig kommunikation med kundtjänsten”

“Bra telefonabonnemang”

“Dålig service”

“Lång väntetid i telefonkö”

“Dålig kundservice och kommunikation”

👍 11   👎 159

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Consumer - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • urusel kundservice, långa väntetider
  • svårt att få kontakt, okunnig personal
  • ratade samtal, stängd telefonlinje
  • varningar för företaget

Emelie - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att nå kundtjänst

Heidar Ali EL Zoubeide - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • långa väntetider i kundtjänsten
  • bristande support och hjälp
  • otillräcklig kommunikation med kundtjänsten

Khashayar Mahdavisabet - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra telefonabonnemang
  • Dålig service
  • Problem med bredbandet
  • Lång väntetid i telefonkö
  • Slut på internet

Adel Al-Darwish - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och kommunikation
  • Förlorad tid
  • Besvikelse med avtalet
  • Söker efter ett annat företag

Rolf Westerberg - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Krångligt att betala
  • Påminnelsavgifter
  • Oseriöst företag

Олександр Павлюк - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kunde inte fylla på kontot
  • Pengarna drogs men kontot fylldes aldrig på
  • Utan internet och pengar

MK - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedragare
  • Kundservice ville inte hjälpa
  • Tomma ursäkter
  • Saldo dragits från kontantkortet
  • Byta till ett annat kontantkort

Nils Alterskjær - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick inte abonnemang utan router
  • Fick inte abonnemang även utan köp av router, har ingen anmärkning
  • Även om jag betalar i förskott
  • Jag har tydligen för låg inkomst
  • Comviq är inte seriösa, de har blivit för stora för att bry sig

Åsa björklund - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Slöar ner internet
  • Låg hastighet
  • Kundtjänst svarar inte
  • Hög prissättning

MC - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avslutar autobetalning utan att säga till

Asem - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fakturerade mig för hela månaden efter avslutat abonnemang
  • Personalen kunde inte lösa problemet
  • Förtjänar inte ens ett enda stjärnbetyg

Lucky Traveller - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Respektlös attityd och påträngande marknadsföring
  • Onödiga och irriterande försäljningssamtal
  • Säljaren fortsatte att påtvinga olika abonnemang trots tydliga behov
  • Svårt att säga upp abonnemang utan obehagliga upplevelser

Yoana Gachmova - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Får produkt som inte fungerar

Mr K - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig telefonkö
  • Nonchalera kunder
  • Slösa tid

Simon - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Uselt bemötande vid reklamation
  • Skickade in min mobil i originalförpackning på reparation
  • Fick tillbaka telefonen löst paketerad i en kartong
  • Kom tillbaka repig
  • Kundtjänst säger att verkstaden gjorde allt rätt men telefonen kom in utan originalkartong och repig

Peter Gullstrand - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tvingas betala mycket för en tjänst som inte fungerar
  • Vägrar ta emot reklamation
  • Dålig kommunikation och kundservice

Sara - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen utpressar kunden

Alen V. - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick betala för 2 abonnemang utan att veta det
  • Kundtjänst sa att jag själv hade beställt 2 nummer, vilket inte stämde
  • Fick felaktig information om att behålla ett nummer jag använt i 15 år
  • Numret fungerar inte förrän jag får ett nytt simkort efter 2 arbetsdagar

Raul Hedlund - 23 månader sedan

  • Lurisar, så akta er
  • de gav mig dubbla Abonemmang
  • den delen Glömde de minssan att tala om
  • nu sitter jag med dubbla abbonemang
  • Bytte in Mobil

Mathias - 3 år sedan

  • Värdelösa telefonabonnemang
  • Skickar krav till inkasso på fakturor som jag aldrig fått
  • Kundtjänsten var ineffektiv trots kontakt