Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Comviqs kommunikation får generellt sett låga betyg från kunderna. Många klagar på svårigheter att nå kundtjänst, ineffektiva chatfunktioner och problem med fakturering. Det finns problem med inkassokrav på redan betalda fakturor, trakasserande känslor och lång väntetid i telefonkö. Några positiva aspekter inkluderar bra täckning, snabb svarstid för nya kunder och effektivitet med nya abonnemang. Sammanfattningsvis är Comviqs kommunikation känd för att vara bristfällig och svårgenomtränglig, med vissa positiva punkter som kan uppskattas av vissa kunder. (25%)