Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kunderna verkar vara uppdelade när det gäller kundtjänsten hos BookBeat. Många uppskattar den snabba hjälpen och de generösa tipsen som ges (40%), medan andra är besvikna över den dåliga uppbackningen och problemen med att få pengar tillbaka (60%). Profilen Ange har fått beröm för bra kundservice, medan vissa kunder klagar över tvångsmetoder och försämrad service för gamla kunder. Det verkar också finnas problem med registreringen av konton och faktureringen, även om vissa upplever att kundtjänsten är trevlig och schysst. Slutligen, det finns kritik riktad mot bristen på snabba svar och brist på intresse från företaget att lösa problem. Sammantaget kan kundtjänsten hos BookBeat vara både till hjälp och frustrerande beroende på kundens erfarenhet.