Bonprix

23 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Bonprix kommer från 23 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Bonprix:

TrustPilot (23)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Bonprix har en blandad kommunikation med kunderna, då vissa är nöjda med tidigare beställningar medan andra upplever en bristande kommunikation från kundtjänsten. Många kunder klagar på otillräcklig information på fakturorna och svårigheter att få svar på sina frågor. Trots detta verkar vissa vara positiva till företaget och dess beställningsprocess. Ett antal kunder har även haft problem med felaktig debitering och fördröjningar i leveranserna, vilket har lett till en del negativa erfarenheter med Bonprixs kundservice. (73,6%)

“Avbokar min beställning utan att meddela mig”

“Förstör min planering inför väns bröllop”

“Dåligt bemötande av kundservice personalen”

“Ingen leverans”

“otrevlig kundtjänstmedarbetare”

“saknar presenterande sig själv”

“irriterad kundtjänstmedarbetare”

“bristande professionalism”

“svarade bara med mm okej”

“Kan inte ändra min adress!!!”

👍 21   👎 80

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Linnea Edin - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avbokar min beställning utan att meddela mig
  • Helt värdelösa på att rätta till felet
  • Kan bara erbjuda 3 till 5 arbetsdagar för leverans
  • Förstör min planering inför väns bröllop

Jane Elisabeth - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande av kundservice personalen

Elin - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen leverans

Sanela Stojanovic - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • otrevlig kundtjänstmedarbetare
  • saknar presenterande sig själv
  • irriterad kundtjänstmedarbetare
  • bristande professionalism
  • svarade bara med mm okej
  • bör skicka anställda på kurs i samtalsteknik

Yvonne - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte ändra min adress!!!
  • Paket hamnar på fel adress
  • Svårigheter med att uppdatera adressen

mansouri - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Krånglig betalprocess

En kund - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Extremt oseriöst

Kund - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Returproblem
  • Saknar retursedel, felaktig QR-kod, betala för returen

Anna - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med retur och återbetalning
  • Dålig kommunikation
  • Svårt att få pengar tillbaka
  • Företaget har försämrats negativt

Lars Landgren - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Oflexibel orderbekräftelse, ej anpassad vid erbjudanden
  • Felaktig fakturering, kräver betalning och väntan på återbetalning
  • Svårigheter att kommunicera med personalen
  • Slutar handla för att undvika kontakt

kund - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Beställningen skickades mycket för sent
  • Returen kom in i lagret men bokades aldrig in på mitt konto
  • Tog 2 månader och många kundtjänstsamtal och mejl tills de fick löst det
  • Fick betalningspåminnelser inkl. Ränteavgifter trots förskottsbetalning
  • Beställer aldrig mer på bonprix

Camilla - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inkompetent kundservice
  • Stulit pengar
  • Dålig kommunikation
  • Svårt att få returen godkänd trots kvitto

Natalya - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel returhantering och dålig kundtjänst

Jenni L - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med retur
  • Svårhanterad kundtjänst via e-post

Nataliya Sellin - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag slarvade med att läsa ordentligt
  • Det blir dyra gardiner
  • Fina är dom men lever inte upp till det priset