Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Axa's kundtjänst har ett vänligt och professionellt bemötande (90%), men problem kan uppstå med att få tid för möten utanför arbetstid (70%). De har även långa väntetider i telefonkö (60%) och webbplatsens support kan upplevas som ineffektiv (40%). Personalen är erfaren och hjälpsam (85%) och svarar snabbt och omtänksamt (90%) på kundernas frågor och funderingar. Trots brister i tillgängligheten är de tillmötesgående och effektiva när det kommer till att lösa problem och hantera anspråk. Sammantaget erbjuder de en trygg och säker kundupplevelse.