Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Axa Communication har en mycket hjälpsam personal (40%), som ger snabb och effektiv respons till dina frågor (35%) och hanterar bekymmer snabbt (40%). De förklarar processen på ett enkelt och tydligt sätt (30%) och det är enkelt att boka och samordna möten (25%). Trots att det kan finnas långa väntetider på telefonen (20%) och repetitiva meddelanden medan du väntar (15%), så erbjuder de ändå en bra service med snabbt godkännande (20%), informationen du behöver (30%) och tillhandahåller listor med specialister vid behov (25%). Sammantaget är det en bra upplevelse att kommunicera med Axa.