Aurelia Skincare

23 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för Aurelia Skincare kommer från 23 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Aurelia Skincare:

TrustPilot (23)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Aurelia Skincare's kundservice har blandade recensioner. Kunden påpekade problem som bristande kommunikation, svårigheter att lösa skadade produkter och långsam respons (50%), men det finns också beröm för generösa gratisprover och lojalitetsbelöningar (50%). Trots vissa nackdelar har företaget potential att förbättra sin kundservice för att ge en mer enhetlig och positiv upplevelse för kunderna.

“Usel kundtjänst och jag är nu ute $300. Har använt deras produkter under en tid nu och senast lade jag en stor beställning. Jag fick ett leveransemail och enligt spårningen borde jag ha fått den för en vecka sedan. Jag har aldrig fått den och blev orolig. Jag skickade ett mail för en vecka sedan och har fortfarande inte fått svar. Jag mailade igen men ingen respons. Jag är verkligen besviken och det är en stor summa pengar. Detta har gett mig så mycket ångest och jag tror ärligt talat inte att jag kan fortsätta använda deras produkter, det är inte värt besväret.”

“Usel kundservice”

“Ingen orderbekräftelse, ingen svar på e-post”

“Svårt att lösa problem om produkten är skadad”

“Aldrig mer”

“Kundservice kommunikation behöver förbättras”

“Sämsta kundtjänsten någonsin!”

“Ingen respons trots upprepade kontakter”

“Produkter förfaller kort tid efter köp, dålig förpackning, Kvalitetsfall, Otrevlig kundservice”

“Usel kundservice”

👍 4   👎 13

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Shivangi - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundtjänst och jag är nu ute $300. Har använt deras produkter under en tid nu och senast lade jag en stor beställning. Jag fick ett leveransemail och enligt spårningen borde jag ha fått den för en vecka sedan. Jag har aldrig fått den och blev orolig. Jag skickade ett mail för en vecka sedan och har fortfarande inte fått svar. Jag mailade igen men ingen respons. Jag är verkligen besviken och det är en stor summa pengar. Detta har gett mig så mycket ångest och jag tror ärligt talat inte att jag kan fortsätta använda deras produkter, det är inte värt besväret.

Nathan - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Ingen orderbekräftelse, ingen svar på e-post
  • Produkten anländer utan förvarning
  • Överflöd av förpackningsmaterial i stor låda
  • Svårt att lösa problem om produkten är skadad
  • Aldrig mer

Carol - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkterna är tydligen mycket bra
  • Bra paketerad och ser bra ut
  • Kundservice kommunikation behöver förbättras
  • Behöver ha en automatiserad bekräftelsemail vid köp

Dominique James - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänsten någonsin!
  • Fördröjda leveranser och ingen återbetalning
  • Måste betala extra avgifter trots att redan betalat skatt
  • Ingen respons trots upprepade kontakter

Laura - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkter förfaller kort tid efter köp, dålig förpackning, Kvalitetsfall, Otrevlig kundservice

Enola S - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Lång leveranstid
  • Felaktig information om orderstatus
  • Inget svar på begäran om återbetalning/avbokning

Angela - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försening i leverans
  • Dålig kommunikation
  • Felaktigt produktinnehåll
  • Utebliven bonusprodukt

RR - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice. Fel produktstorlek skickad och inget svar från företaget.

Chrissy - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Irriterar känslig hud

Elle - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra miljövänlig förpackning och produkter
  • Generösa med gratisprover
  • Högsta betyg för förpackningen, användning av återanvändbara material
  • Loyalty scheme belöningar

kate kate-french2011@hotmail.co.uk - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Miljövänlig förpackning

G Albert - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter
  • Dålig service

Hannah LD - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Exceptionell kvalitet och underbara dofter.
  • Hög rekommendation.