Aurelia Skincare

23 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för Aurelia Skincare kommer från 23 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Aurelia Skincare:

TrustPilot (23)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen från Aurelia Skincare verkar vara bristfällig med låg respons på e-post och ingen automatiserad orderbekräftelse. Trots detta verkar produkterna vara av hög kvalitet och ge bra resultat för huden, enligt kundernas recensioner. Kundtjänsten behöver dock förbättras med snabbare svarstider och korrekt information om orderstatus för att öka kundnöjdheten. (40%)

“Usel kundtjänst och jag är nu ute $300. Har använt deras produkter under en tid nu och senast lade jag en stor beställning. Jag fick ett leveransemail och enligt spårningen borde jag ha fått den för en vecka sedan. Jag har aldrig fått den och blev orolig. Jag skickade ett mail för en vecka sedan och har fortfarande inte fått svar. Jag mailade igen men ingen respons. Jag är verkligen besviken och det är en stor summa pengar. Detta har gett mig så mycket ångest och jag tror ärligt talat inte att jag kan fortsätta använda deras produkter, det är inte värt besväret.”

“Ingen orderbekräftelse, ingen svar på e-post”

“Produkten anländer utan förvarning”

“Kundservice kommunikation behöver förbättras”

“Behöver ha en automatiserad bekräftelsemail vid köp”

“Sämsta kundtjänsten någonsin!”

“Ingen respons trots upprepade kontakter”

“Felaktig information om orderstatus”

“Dålig kommunikation”

“Usel kundservice. Fel produktstorlek skickad och inget svar från företaget.”

👍 3   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Shivangi - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundtjänst och jag är nu ute $300. Har använt deras produkter under en tid nu och senast lade jag en stor beställning. Jag fick ett leveransemail och enligt spårningen borde jag ha fått den för en vecka sedan. Jag har aldrig fått den och blev orolig. Jag skickade ett mail för en vecka sedan och har fortfarande inte fått svar. Jag mailade igen men ingen respons. Jag är verkligen besviken och det är en stor summa pengar. Detta har gett mig så mycket ångest och jag tror ärligt talat inte att jag kan fortsätta använda deras produkter, det är inte värt besväret.

Nathan - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Ingen orderbekräftelse, ingen svar på e-post
  • Produkten anländer utan förvarning
  • Överflöd av förpackningsmaterial i stor låda
  • Svårt att lösa problem om produkten är skadad
  • Aldrig mer

Carol - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkterna är tydligen mycket bra
  • Bra paketerad och ser bra ut
  • Kundservice kommunikation behöver förbättras
  • Behöver ha en automatiserad bekräftelsemail vid köp

Dominique James - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänsten någonsin!
  • Fördröjda leveranser och ingen återbetalning
  • Måste betala extra avgifter trots att redan betalat skatt
  • Ingen respons trots upprepade kontakter

Enola S - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Lång leveranstid
  • Felaktig information om orderstatus
  • Inget svar på begäran om återbetalning/avbokning

Angela - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försening i leverans
  • Dålig kommunikation
  • Felaktigt produktinnehåll
  • Utebliven bonusprodukt

RR - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice. Fel produktstorlek skickad och inget svar från företaget.

kate kate-french2011@hotmail.co.uk - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Miljövänlig förpackning

Drooo - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • 10% rabatt erbjöds i utbyte mot produktrecension som aldrig publicerades