Apotek Hjartat

37 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.4 för Apotek Hjartat kommer från 37 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Apotek Hjartat:

OmdömesStälle (7)
TrustPilot (30)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Apotek Hjärtat har blandad kommunikation enligt recensionerna. Positiva aspekter inkluderar bra kommunikation och respons på reklamationer (20%), effektivt beställningssystem med sms-notifiering (10%), och snabb leverans (10%). Dock finns det klagomål på dålig kommunikation (30%), svårt att komma i kontakt med rätt avdelning (20%), och ingen koll på lagerstatus (30%). Det verkar också finnas problem med kundtjänstens attityd och leveransförseningar, vilket kan göra upplevelsen mindre tillförlitlig och frustrerande för kunderna.

“Wrb side och app fungerar inte”

“Kundservice svarar inte”

“Bedrövlig hemsida”

“Gör en beställning sista dagen på högkostnadsskyddet (27/3)”

“Priset vid packning (28/3) gäller, inte priset vid beställning”

“Dåligt bemötande”

“Sämre bemötande tidigare”

“Dålig service”

“Oförstående personal”

“Trevlig personal och bra utbud”

👍 10   👎 67

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ram Dinov - 11 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Wrb side och app fungerar inte
  • Kan inte handla online mer än 2 månader
  • Kundservice svarar inte
  • Mycket besviken

Krille - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrövlig hemsida
  • De fysiska apoteken är väl bra, men hemsidan är katastrof.
  • Man undviker helst den om det går.
  • Extremt seg och det går knappt att navigera.

Yardballer - 2 april 2024Trustpilot 🔗

  • Gör en beställning sista dagen på högkostnadsskyddet (27/3)
  • de kräver mellanskillnaden till fullt pris och hänvisar till sina villkor
  • Priset vid packning (28/3) gäller, inte priset vid beställning

Konstantinos - 24 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande
  • Personal borde gå i kurs för att förbättra kunskap
  • Dålig attityd
  • Sämre bemötande tidigare

Anders Andersson - 15 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig service
  • Oförstående personal

Merja - 21 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Trevlig personal och bra utbud

A B - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ohjälpsam personal
  • Ger olika information
  • Erkänner inte sina fel
  • Hotar med vakt
  • Lägger skulden på kunden
  • Går inte att resonera med

Filip - 1 februari 2024Trustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • enkel beställningsprocess
  • bra kommunikation
  • prisvärt

Tindra Tillman - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Hemsk service, sen leverans
  • Var inte ens packad
  • Förseningar och oklar kommunikation
  • Fortfarande inte packad
  • Nonchalant bemötande
  • Paketet har inte kommit ännu

Anette - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bristande information om priser och köpvillkor
  • Dålig kundservice vid självklar missförstånd
  • Krånglig och oförståelig return policy
  • Försämrad upplevelse

Consumer - 19 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Lågt saldo på varan
  • Måste själv åka till butiken för att plocka ut och returnera varan

Marie - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Kan inte boka vissa mediciner

Carl - 28 november 2023Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kundservice

Magnus - 25 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Kunden måste betala trots obruten produkt
  • Problem med leverans

Evi Jar - 30 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Svårigheter med läkemedelsleveranser, Dålig kundtjänst

Caroline Flodin - 20 april 2023Trustpilot 🔗

  • långsam leverans
  • dålig kommunikation
  • felaktig mejladress

Eric - 5 april 2023Trustpilot 🔗

  • Felaktig leverans, dålig service, hot om böter, opålitlig verksamhet

Annica - 11 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Håller inte vad de lovat
  • Misslyckad leverans
  • Uselt omdöme

Wanda - 22 november 2022Trustpilot 🔗

  • Usel förpackning av produkt
  • Borde man inte packa in sådant som är ömtåligt i bubbelplast?
  • Fick glassplitter i fingrarna
  • Den andra burken var inte inpackad i något, utan rullade runt i kartongen. Den var alldeles kladdig och sockrig.
  • Ni borde verkligen skärpa er vad gäller förpackning av era produkter!

Carl Johan - 13 november 2022Trustpilot 🔗

  • Välunderrättad och hjälpsam personal
  • Professionell rådgivning mot skadliga rekommendationer
  • Be kvikt på Pål Jungs Hage
  • Tacksam för existensen av Apotek Hjärtat

Kristoffer Olsson - 28 september 2022Trustpilot 🔗

  • Långsam kassapersonal
  • Långsam kassa
  • Upprepande väntetid
  • Ingen effektivitet

Irmeli Ringö - 16 september 2022Trustpilot 🔗

  • Produkten fanns inte tillgänglig i fysiskt apotek
  • Otydlig information om leveranstid
  • Bättre pris på annat apotek

George - 1 september 2022

  • Märklig leveranspolicy med böter för ej levererade varor och borttagen medicin från recept
  • Långa väntetider för kundservice
  • Obehjälplig kundservice gällande medicinrecept
  • Apotek skams kunderna

Sammy - 30 juni 2021

  • Inga riktiga leveranstider
  • Jätte dålig kundservice som ljuger om leveranstider

Leif Nilsson - 16 april 2021

  • Oförskämt kundtjänst
  • Sämsta kundservice möjligt
  • Svårt att komma i kontakt med rätt avdelning
  • Långa väntetider i telefonkö

Kerstin Jönsson - 9 april 2021

  • Fel leveransplats
  • Ingen kompensation för fel
  • Usel service
  • Svårt att lösa problem