GETTRANSFER

1 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för GETTRANSFER kommer från 1 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för GETTRANSFER:

TrustPilot (1)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. GETTRANSFER erbjuder en enkel och smidig bokningsprocess (75%), bra priser och fräscha bilar med professionella förare (80%). Tyvärr kan det förekomma problem med förseningar och chaufförers pålitlighet (20%), då kommunikationen och kundtjänsten brister (40%). Trots vissa positiva aspekter i form av returpolicy och användarvänligt gränssnitt, finns det allvarliga brister som kan påverka kundupplevelsen negativt (20%). För en pålitlig och problemfri resa kan det vara bättre att välja alternativ som taxi eller Uber.

Produkt

👍 3   👎 1

GETTRANSFER har en enkel och smidig bokningsprocess (75%), men viss information om transfer kan vara felaktig (25%). Priserna är bra och bokningen går smidigt (80%), och kunderna kan förvänta sig fräscha bilar och professionella förare (90%).

“Långsam betalning”

👍 4   👎 9

GETTRANSFER har en enkel och smidig bokningsprocess som gör det lätt att planera din resa (80%). Tyvärr verkar det vara vanligt med förseningar och problem med chaufförernas pålitlighet, vilket kan leda till att du får vänta länge eller till och med missar din resa (20%). Det rekommenderas att dubbelkolla med föraren i god tid för att undvika besvär med leveransen (50%).

Kundtjänst

“Långsam betalning”

“Dålig kommunikation”

👍 2   👎 21

GETTRANSFER har en bekväm onlinebokningsplattform (80%), men kundtjänsten har låga poäng för långsam betalning och dålig kommunikation (40%). Tyvärr är det svårt att få hjälp med problem och det verkar vara en bristande reaktion på kundens oro (30%). Trots enstaka positiva recensioner av förare och bilar, är det tydligt att det finns allvarliga brister i företagets kundtjänstservice (20%).

Kommunikation

“Dålig kommunikation”

👍 4   👎 12

GETTRANSFER har en bra och smidig bokningsprocess (80%), och prissättningen är konkurrenskraftig. Tyvärr brister det i kommunikationen (60%), då chauffören ibland kan vara försenad eller inte dyka upp. Det kan vara svårt att få kontakt med dem via mejl för att lösa eventuella problem eller frågor om betalning. Det kan också förekomma felaktig information om transfer och krav på extra betalning vid ankomst. För en mer pålitlig och problemfri upplevelse kan det vara bättre att välja taxi eller Uber istället.

Webbplats

👍 0   👎 1

GETTRANSFER har ett användarvänligt gränssnitt och en enkel bokningsprocess (85%), men det har varit ett antal klagomål om att produkten inte dyker upp i tid (15%). Kundtjänsten har blandade recensioner (60%), med vissa användare som inte fick tillräckligt stöd vid problem med bokningen (40%). Sammanfattningsvis är GETTRANSFER en bekväm bokningssida med rum för förbättringar när det gäller pålitlighet och kundsupport.

Returpolicy

👍 0   👎 3

GETTRANSFERs returpolicy har vissa fördelar och nackdelar enligt recensionerna. Enligt vissa kunder kan återbetalningen dröja och vissa upplever att det finns misstankar om bedrägeri. Trots detta kan det vara positivt att företaget erbjuder återbetalning även om det tar lite längre tid (33.3%) och att det finns en process för att hantera eventuella problem med återbetalningar (66.7%).

Om GETTRANSFER

GETTRANSFER är ett företag som erbjuder transferalternativ i olika länder runt om i världen. Lanserades år 2014 och har mellan 101-250 anställda samt 3 investerare/bolag som var med vid grundandet. De har en online plattform samt en app för att boka och hantera olika transfers och bokningar. Tjänsterna inkluderar hyra av bil med förare per timme, med gratis väntetid vid flygplatser och andra platser. Kundtjänsten kan nås via telefon, e-post eller direkt chatt på deras hemsida. Dela gärna din upplevelse om du har använt GETTRANSFER för din transfer och resor.

Kontaktinformation

PATRON 10

6051 LARNACA