Walmart

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Walmart kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Walmart:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Walmart har en otillräcklig returpolicy med långsam återbetalningstid (41%), svåra att få återbetalning för felaktiga produkter (26%), och ingen möjlighet att returnera varor från tredjepartsförsäljare i Kina (15%). Dessutom kan det vara svårt att få hjälp med skadade produkter och det förekommer anklagelser om stölder från kassan. Å andra sidan erbjuder de ingen returpolicy för defekta varor och ingen möjlighet till återbetalning för avbeställda varor.

“Bytte inte ut en TV som inte ens fungerar bra”

“Borde fungera bra men när jag gick för att returnera den, accepterade de den inte”

“Produkterna verkar vara använda eller skadade”

“Krävande process för att få återbetalning”

“De defekta TV:n gick inte att returnera”

“Oförutsägbara returpolicyer”

“Förpackningen skadad”

“Klagade och gjorde en rapport, fick aldrig kompensation”

“Felaktiga färger på beställningen”

“Kompensation erbjuden för förseningen”

👍 2   👎 28

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Rosy Chacon - 13 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Bytte inte ut en TV som inte ens fungerar bra
  • Borde fungera bra men när jag gick för att returnera den, accepterade de den inte

Ade - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Felaktig leverans
  • Produkterna verkar vara använda eller skadade
  • Fel leveransadress
  • Krävande process för att få återbetalning

Penny Price - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • De defekta TV:n gick inte att returnera
  • Usel kundservice från butikens personal
  • Otillräcklig kompensation för besväret
  • Oförutsägbara returpolicyer

Robert D Thompson - 10 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Förpackningen skadad
  • Snabb återbetalning

Linda - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Sålde mig ett begagnat presentkort
  • Klagade och gjorde en rapport, fick aldrig kompensation

Paige Norman - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Beställningar var inte redo i tid
  • Felaktiga färger på beställningen
  • Försenad leverans till evenemanget
  • Bra kundservice när ordern inte var redo i tid
  • Kompensation erbjuden för förseningen
  • Bra kommunikation om att ordern var redo dagen efter

Bobbijo Williams - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Problemhantering med felaktiga delar
  • Leverans till fel adress
  • Dålig kundservice och felaktig återbetalning
  • Skadade områden på möbeln

Cat - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • order avbokning pga kalltidmätare i förarens fordon, lång återbetalningsprocess, saknade och trasiga föremål

Cheyenne Jones - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Oärliga och dåliga affärsmetoder
  • Använd, omslagen och såld en använd TV
  • Problem med returpolicy och återbetalning
  • Allt tillverkat i Kina

Alaina - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fick aldrig parfymen jag beställde eller mina pengar tillbaka.

Raya Platt - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bikers testar cyklar i butiken
  • Anställd på Walmart är otrevlig mot kunderna
  • Bristande kommunikation från anställd
  • Regler för återlämning av cyklarna är oklara

Dani Harvi - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Levererar inte varor som beställts online, avbryter beställningar utan anledning, låtsas försöka leverera
  • Vägrar att återbetala för avbokade varor/beställningar, skämt till returprocess
  • Värdelös kundservice, brist på support eller lösning, ljuger om återbetalningar

Christina York - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Jag kommer aldrig köpa några apparater på Walmart.com igen
  • Min luftfritös började brinna förra året och jag får inte min återbetalning från Walmart.com

Howie Simmons - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dåligt kundbemötande
  • Produkter fungerar inte korrekt
  • Vägrar att ersätta defekta varor

Angie Boxell - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tredjepartsförsäljning
  • Lång returprocess
  • Dålig kundservice
  • Bättre att handla i fysisk butik

Laurel - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Skattefusk, överdebitering vid användning av kuponger
  • Kundservice hänvisar till företaget, problem ej en bugg utan stöld

Jeff S - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bra priser
  • Långsam leverans
  • Dålig returpolicy

M M - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Åldrade läkemedel kan inte lämnas av
  • Drop-off-lådan är alltid full
  • Ingen annan lokal drop-off-plats tillgänglig
  • Uppmuntras att kasta läkemedel i soporna istället

TigerD - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • Jag eliminerar den här butiken från mitt liv

Cheryl Brantis - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fick ej presentkort i tid
  • Ingen återbetalning trots saknad vara
  • Dålig kommunikation om leverans
  • Väljer Amazon nästa gång

Rob Simmons - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Avslutade kontot och ordern flera gånger utan giltiga skäl, förlorade $125 värde av kampanjkoder

Tina Brown - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • KÖP INTE FRÅN WALMART.COM
  • Returen var i två sändningar också
  • En av returneringarna återbetalades korrekt men den andra minskade min återbetalning med 55,60 dollar
  • Jag har ringt otaliga samtal och skickat otaliga e-postmeddelanden och jag kan inte komma fram till de människorna
  • GÖR ER SJÄLVA EN TJÄNST OCH KÖP INTE WALMART.COM - ÅTERBETALNINGSAVDELNINGEN ÄR FÖRÄCKLIG!!!

Cire Roog - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Cancelled 3 times resetted password twice

AB - 29 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Förfrågan om att köpa varor av tiggare
  • Osäkert om tiggaren sa sanningen
  • Bekymmer om återlämnande av köpt vara

Amy Watson - 26 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Det var fasansfullt
  • Fick inte rätt vara
  • Lång väntetid utan resultat

S Sirmon - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Kundtjänst är ett skämt.
  • Leveransproblem med förseningar.
  • Kommunikationsfel angående återbetalningar och returer.

Tyler Aronne - 20 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning efter returnerad madrass, inkonsekvent kommunikation från kundtjänst, lång fördröjning i återbetalningsprocessen, dålig intern kommunikation och behandlingsfel

Skye R. Paige - 20 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Vägrade full återbetalning vid retur
  • Säljaren vägrade att utfärda en full återbetalning eller förklara varför

Carol Handy - 18 mars 2024Trustpilot 🔗

  • För många kinesiska produkter. Otillförlitliga leverantörer. Ofta ofullständiga beställningar. Oengagerade anställda. Dålig självkassa. Känsla av övervakning. Kontrollerar kvittot vid utgången. Föredrar att handla någon annanstans.

Aronas - 17 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Antalet hemlösa i toaletterna
  • Kräver sexuella tjänster
  • Behöver förbättras
  • Måste hanteras

Stephen Henderson - 14 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Begår bedrägeri och stöld genom dubbeldebitering regelbundet.

Dino Brown - 12 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Hundar tillåtna i mataffären
  • Hundar sniffar på varor

Greta - 10 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Walmart åtgärdar problem och erbjuder återbetalning för skadade varor
  • Föredrar att du inte skadar mina livsmedel, föredrar att du handlar och levererar vid rätt temperatur för färskvaror
  • Ni har en Walmart leveransfordon som är det bästa att använda

Stephen Gay - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Felaktig order från tredjepartsföretag
  • Bristfällig information om tredjepartsföretag
  • Återbetalning av debetkort efter felaktig order

Dean Saunders - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Personalen ger inte kvitton om du inte begär det
  • Måste vänta 10 dagar för återbetalning av pengaorder
  • Återbetalningsavgift utan kvitto
  • Walmart slutade tillåta mobilinsättning utan förvarning