Walmart

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Walmart kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Walmart:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Walmart har bristfällig kommunikation med kunderna, då de ej kan lösa klagomål och har otillräcklig lagerkontroll. Deras kundtjänst är oengagerad och ibland okunnig, vilket resulterar i dålig service och långsam återbetalningstid. Dessutom ignoreras kundpreferenser och det finns brist på handikappanpassade vagnar för funktionsnedsatta kunder. Samtidigt har de en monopolistisk ställning som hindrar andra företag med rättvis prissättning från att komma in på marknaden, vilket i sin tur påverkar både priser och anställdas löner. (57%)

“Det var den mest fruktansvärda upplevelsen online.”

“Lång väntetid och förvirring med leveransen av mina varor.”

“Löfte om återbetalning som inte uppfylldes i tid.”

“Leveransproblem med FedEx”

“Anställer endast lagligt dumma människor.”

“Gå någon annanstans.”

“Varje gång du kommunicerar med en annan människa som arbetar i den här butiken skadar du dig själv, du sjunker ner till deras intelligensnivå som knappt är över andning.”

“Ingen kundsupport för felaktigt skickade varor”

“Ingen återkoppling från säljaren”

“Sålde mig ett begagnat presentkort”

👍 7   👎 51

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

latoya love - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det var den mest fruktansvärda upplevelsen online.
  • Lång väntetid och förvirring med leveransen av mina varor.
  • Löfte om återbetalning som inte uppfylldes i tid.

Bonnie K Sims - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransproblem med FedEx
  • Produkt inte levererad i tid

Willard - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Anställer endast lagligt dumma människor.
  • Gå någon annanstans.
  • Varje gång du kommunicerar med en annan människa som arbetar i den här butiken skadar du dig själv, du sjunker ner till deras intelligensnivå som knappt är över andning.

Dave - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundsupport för felaktigt skickade varor
  • Ingen återkoppling från säljaren

Linda - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sålde mig ett begagnat presentkort
  • Klagade och gjorde en rapport, fick aldrig kompensation

KEVIN A - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • favoritställe att gå till

Angel M Betancourt - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig leverans

Paige Norman - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Beställningar var inte redo i tid
  • Felaktiga färger på beställningen
  • Försenad leverans till evenemanget
  • Bra kundservice när ordern inte var redo i tid
  • Kompensation erbjuden för förseningen
  • Bra kommunikation om att ordern var redo dagen efter

Tracker - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hjälpsamma och vänliga associates.
  • Anställd följer inte Walmart's policy. Manager löser inte problemet.
  • Anställd bryter mot policy och är otrevlig.
  • Falska anklagelser och manager ignorerar situationen.

Jetski3 Skisd - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lögner
  • Leveransproblem
  • Återbetalningsprocess

Rufat Ahmadov Career and Aware - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och support
  • Kunde inte ändra instruktioner eller adresser
  • Inget svar från kundtjänst
  • Blockerade mitt konto utan anledning

Sun - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ordern förlorades och kundsupporten ignoreras. Bluffkänsla.

Peedy - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Besviken på tredjepartsbeställningar från Kina, kläderna är små i storlek, spenderade $83 på två västar som var för små, kommer bara beställa från Walmart direkt

Ralf - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Girighet borde sluta försöka tvinga kunder att köpa flera objekt till ett lämpligt pris.
  • ALDI och LIDL blev blockerade i Kanada för att skydda Loblaws monopol.
  • Loblaw och Walmart kunde lära sig att bedriva affärer med rättvisa priser från ALDI och LIDL.
  • Girighet i affärspraxis kan ha negativa konsekvenser för världsordningen.

Jason - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice är oförskämd och okunnig
  • Får inte något löst förutom en återbetalning
  • Ingen kundvård alls
  • Biten la på luren i mitt ansikte

Gina Daugherty - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Walmart bryr sig inte om sina kunder

Cheyenne Jones - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Oärliga och dåliga affärsmetoder
  • Använd, omslagen och såld en använd TV
  • Problem med returpolicy och återbetalning
  • Allt tillverkat i Kina

Kia Baldwin - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Futonen levererades till en övergiven byggnad
  • Bilden skickades av futonen framför en övergiven dörr
  • Walmart kunde inte göra något åt den stulna varan
  • Inget kommer att hända med föraren heller
  • Ingen återbetalning från Walmart

Jeff - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst, Kommunikation
  • Produkt, Leverans
  • Priser
  • Webbplats

Cody L - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Självbetjäningskassor bryter mot flera federala lagar.
  • Tvångsarbete utan betalning av minimilön är olagligt på federal nivå.
  • Att tvinga personer under laglig arbetsålder att vara kassör för Walmart är också federalt olagligt.
  • Anklagade individer för att stjäla från självbetjäningskassor är oskyldiga på grund av bristfällig träning och misstag.
  • Tvångsarbete utan betalning är federalt olagligt.

Raya Platt - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bikers testar cyklar i butiken
  • Anställd på Walmart är otrevlig mot kunderna
  • Bristande kommunikation från anställd
  • Regler för återlämning av cyklarna är oklara

Dani Harvi - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Levererar inte varor som beställts online, avbryter beställningar utan anledning, låtsas försöka leverera
  • Vägrar att återbetala för avbokade varor/beställningar, skämt till returprocess
  • Värdelös kundservice, brist på support eller lösning, ljuger om återbetalningar

Anne Marie Walker - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Felbehandling av lojal konsument.
  • Vägrade att återbetala förlusten på grund av en teknikalitet.
  • Saknaden av respekt för service.
  • Väldigt lojal kund, men ej erkänd som sådan.

Angie Boxell - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tredjepartsförsäljning
  • Lång returprocess
  • Dålig kundservice
  • Bättre att handla i fysisk butik

Laurel - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skattefusk, överdebitering vid användning av kuponger
  • Kundservice hänvisar till företaget, problem ej en bugg utan stöld

Customer - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkterna är bra

Chissa - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kvinnan som hjälpte mig var otrevlig, högdragen, despotisk och rasistisk.
  • Hon ville inte ge mig växelkursen för pengaöverföringen till Mexico City.
  • Personalen på Western Union är rasister och tror att de är bättre än hispanics.
  • Jag skulle aldrig skicka pengar genom Western Union igen om personen vid disken är svart.

cheryl c - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri
  • Avbrutna order utan förklaring
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Oanvändbart kundstöd
  • Dålig kommunikation
  • Bedrägeri mot kunder

A.O. Marcos - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärd upplevelse
  • Felaktig portal
  • Ingen onlinehjälp
  • Ingen leverans

M M - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Åldrade läkemedel kan inte lämnas av
  • Drop-off-lådan är alltid full
  • Ingen annan lokal drop-off-plats tillgänglig
  • Uppmuntras att kasta läkemedel i soporna istället

JIMMIE - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Pågående problem på...
  • Inte första gången jag upplevt detta beteende.
  • Bad att gå genom vanliga kassan utan kön.
  • Policy ej följt vid andra butiker.

Meri - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Saknade väskor
  • Ständigt trevlig
  • Ingen påse
  • Oklar information

TigerD - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag eliminerar den här butiken från mitt liv

Cheryl Brantis - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick ej presentkort i tid
  • Ingen återbetalning trots saknad vara
  • Dålig kommunikation om leverans
  • Väljer Amazon nästa gång

Paula - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Onlineplatsen fortsatte att avvisa mitt visakort.
  • Ingen förklaring gavs till varför mitt visakort avvisades.
  • Mitt visakort avvisades upprepade gånger trots tillräckligt med pengar på kontot.
  • Jag kunde slutföra köpet utan problem på Lowes.

Tina Brown - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • KÖP INTE FRÅN WALMART.COM
  • Returen var i två sändningar också
  • En av returneringarna återbetalades korrekt men den andra minskade min återbetalning med 55,60 dollar
  • Jag har ringt otaliga samtal och skickat otaliga e-postmeddelanden och jag kan inte komma fram till de människorna
  • GÖR ER SJÄLVA EN TJÄNST OCH KÖP INTE WALMART.COM - ÅTERBETALNINGSAVDELNINGEN ÄR FÖRÄCKLIG!!!

John Terpenning - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Rivna påsar ledde till röra i mitt hus
  • Läckande läsk i plastpåsar orsakade spill i hela mitt hus
  • Walmart hanterade situationen dåligt och erbjöd endast återbetalning för en läska
  • Känslöst företag utan hänsyn till kundnöjdhet

Dennis Best - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vakten vid utgången såg mig kolla ut och få mitt kvitto och lägga det överst på min väska. På en tidigare tillfälle hade jag kvittot längst ner i väskan och vakten blev otrevlig och bad mig hälla ut alla mina livsmedel för att få tag på det. Lämnar en dålig smak i munnen!
  • Idag upprepade jag samma procedur vid 'scana och gå' med vakt som bevakade min aktivitet...Jag lade kvittot överst i väskan men idioten stoppade mig ändå för mitt kvitto. Hade ett stort otrevligt leende på sitt ansikte när jag gick ut genom dörren. Kvinnan bakom mig (han kontrollerade inte hennes kvitto, dock!) berättade för mig på parkeringsdelen att hon inte skulle ha varit någonstans lika trevlig!
  • Gick tillbaka till affären, pratade med chefen och fick det vanliga svaret om att kontrollera alla. Tydligen inte! Jag berättade för chefen att de har förlorat en kund för livet...verkade inte bry sig!

Cire Roog - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Cancelled 3 times resetted password twice

Emrah Yilmaz - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Falska varor och mat, överprisade produkter, dålig kundservice.
  • Ridåligt intryck av företaget och obehaglig upplevelse som kund.
  • Mockasiner av personal och brist på förståelse för kunderna.
  • Rekommenderar andra butiker för billigare alternativ.

Nancy Anway - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig förpackning ledde till utspillda varor, Återbetalning behandlad innan ersättning erbjöds
  • Lång väntetid för återbetalning, Okunnig kundservicepersonal

Ellen S - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fel leveransadress, dåligt förpackade produkter, skadade varor, föråldrade produkter, långa kundtjänstväntetider
  • Felaktiga appar, felaktiga varor, krossade varor, smälta varor
  • Inga färska varor tillgängliga, långa väntetider för återbetalningar
  • Kontakt med flera länder (Indien, Filippinerna, Malaysia)

nakesia d saulsberry - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag beställer alltid från Walmart
  • Får oftast min mat levererad
  • De glömmer ibland vissa av mina varor
  • En gång fanns en död insekt i min burk söta ärter
  • De kommer sent ibland
  • De kan lämna dina matvaror på parkeringsplatsen obemannade
  • Jag hade ett Walmart-medlemskap
  • Jag betalade månatligen
  • De tog ut 104,86 utan mitt tillstånd
  • Försökte avbryta online men kunde inte
  • Var tvungen att ringa Walmart direkt
  • De försökte vara manipulativa

Tom N - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • No integritet
  • Beställde produkter som skickades från Kina och fick aldrig ordern
  • Produkten och priset är inte längre tillgängliga
  • Allt de erbjöd var en återbetalning, ingen alternativ lösning
  • De stödjer inte sina egna produkter och prissättning

BRYAN - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig och noll hjälp
  • Sämsta dagen jag har haft att lägga en beställning
  • Took $240.17 from my bank account twice but no order
  • Ingen order trots pengar tagits ut
  • Problem med Walmart delivery service

AB - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förfrågan om att köpa varor av tiggare
  • Osäkert om tiggaren sa sanningen
  • Bekymmer om återlämnande av köpt vara

Ask Me - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransproblem

Amy Watson - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det var fasansfullt
  • Fick inte rätt vara
  • Lång väntetid utan resultat

Coty - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • De ljuger för dig och kostar dig hundratals dollar.
  • Telefonpersonalen på elektronikavdelningen på Walmart ljuger för dig och får dig att köpa från dem.
  • De kommer att säga en pris och sedan nästa gång när din räkning kommer är det hundratals dollar mer än vad du kom överens om.
  • De säger att du kvalificerar dig för rabatter och att det bara kommer att vara ungefär 50 dollar per månad.
  • Du får ingen rabatt eftersom de ljuger rakt upp och ner och din räkning är 150 dollar per månad per person.
  • När kan butiker berätta vad som helst för dig och ljuga rakt ut.
  • Varningar till alla, särskilt om du är i Walmart i Logan co. West Virginia.

S Sirmon - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst är ett skämt.
  • Leveransproblem med förseningar.
  • Kommunikationsfel angående återbetalningar och returer.

Paul - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Talar inte engelska
  • Priser inte angivna
  • Brist på engelsktalande anställda
  • Otillgängliga priser
  • Dålig hantering av kundfrågor

JVON - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Order 'missad' i 20 dagar.
  • Fortsatte att 'försenas'. Dålig kundservice.
  • Bluff. Återbetalning och presentkort.
  • Lätt tillgänglig lokalt. Problem med leverans.

Tyler Aronne - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning efter returnerad madrass, inkonsekvent kommunikation från kundtjänst, lång fördröjning i återbetalningsprocessen, dålig intern kommunikation och behandlingsfel

Donna Pursley - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mer pengar för företaget

NorthTexan - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag skulle ge noll stjärnor om det vore möjligt
  • Kundtjänsten var värdelös på första nivån
  • Missade rea och var tvungen att köpa varan någon annanstans för $60 mer

Carol Handy - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • För många kinesiska produkter. Otillförlitliga leverantörer. Ofta ofullständiga beställningar. Oengagerade anställda. Dålig självkassa. Känsla av övervakning. Kontrollerar kvittot vid utgången. Föredrar att handla någon annanstans.

Alex Sari - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Självservicelösningar kräver avgift
  • Låg personalnärvaro
  • Dålig behandling av anställda

DSFA - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kräver personal för att låsa upp kassaskåp
  • Personal svarade inte när tillfrågad om hjälp

Aronas - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Antalet hemlösa i toaletterna
  • Kräver sexuella tjänster
  • Behöver förbättras
  • Måste hanteras

Dino Brown - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hundar tillåtna i mataffären
  • Hundar sniffar på varor

Donnie Brauner - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Maten kom aldrig i tid och ersättningsmaten levererades för sent utan tillstånd
  • Maten levererades utan tillstånd och på fel tidpunkt
  • Felaktig leverans och dålig kommunikation från företaget
  • Priserna på maten var rimliga

Stephen Gay - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Felaktig order från tredjepartsföretag
  • Bristfällig information om tredjepartsföretag
  • Återbetalning av debetkort efter felaktig order

Blair Nelson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otrevliga anställda möter
  • Deaktiverat Spark Driver-konto utan varning
  • Dålig kommunikation från kundtjänst
  • Brist på förklaring för kontodeaktivering

Kirk Rentmeister - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Walmart främjar bedrägeri