uScore

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för uScore kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för uScore:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. uScore har en enkel och lättanvänd kommunikation (80%) som ger dig en översikt över din ekonomi (90%). Trots enstaka stavfel och problem med avregistrering så ger de bra kundservice (85%) och erbjudanden (85%). Dock många klagomål på spam och trakasserier vilket drar ned helhetsintrycket av kommunikationen (60%). Sammantaget erbjuder uScore en bra service för ekonomisk översikt men kan förbättra sin marknadsföringsstrategi för att undvika negativa recensioner.

“Ringdes upp av någon som hade sett min poäng”

“Trakasserier”

“Plågar mig med e-post trots att jag bett dem sluta”

“Skickar fortfarande e-post trots löfte om att sluta”

“Skulle aldrig köpt/beställt något”

“Har inte köpt/beställt något”

“Dessutom stavfel i tjänstepresentationen”

“Ringde kundtjänsten för skojs skull, men det var ingen som svarade i telefon”

👍 13   👎 20

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ane Kvåle - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Oseriöst
  • Bedrägeri
  • Ringdes upp av någon som hade sett min poäng
  • Erbjöds bättre ränta på konsumtionslån
  • Jag har inget konsumtionslån
  • Han började då prata om att det måste gälla kreditkort
  • Jag har inte heller kreditkort
  • Inte bra

Randi Fosse - 28 september 2023Trustpilot 🔗

  • Trakasserier
  • Plågar mig med e-post trots att jag bett dem sluta
  • Skickar fortfarande e-post trots löfte om att sluta
  • Verkar inte bry sig om kundernas önskemål
  • Upplever det som smärtsamt och nonchalant
  • Inte ett seriöst företag
  • Ljuger för kunderna
  • Defero är ett oseriöst företag

Håkan Hanson - 25 april 2023Trustpilot 🔗

  • Skulle aldrig köpt/beställt något
  • Har inte köpt/beställt något
  • Dessutom stavfel i tjänstepresentationen
  • Ringde kundtjänsten för skojs skull, men det var ingen som svarade i telefon