Sunweb Ski

5 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för Sunweb Ski kommer från 5 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sunweb Ski:

TrustPilot (5)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Return policy för Sunweb Ski har haft blandade recensioner. Många klagar på svårigheten att få pengar tillbaka och lång återbetalningstid (60%). En del kunder har även haft problem med att få ersättning enligt europeisk lag (20%). Trots detta har vissa kunder upplevt bristande kommunikation och ointresserad personal vilket kan vara negativt för kundupplevelsen (20%). Överlag verkar det finnas utrymme för förbättring när det gäller return policy för Sunweb Ski.

“Lägenheten var smutsig och i dåligt skick”

“Reduktion av ersättning efter initialt löfte”

“Delvis återbetalning men ej rekommenderat igen”

“Lång process för återbetalning av biljetter till Tomorrowland Winter.”

“Vägrar ge återbetalning trots tydliga europeiska lagar”

👍 0   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jade - 30 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Bra erbjudande som visade sig vara misslyckande
  • Ingen spjälsäng trots att det var utlovat
  • Ingen möjlighet att hyra handdukar trots att det var angivet
  • Störande buller från restaurangen nedanför
  • Lägenheten var smutsig och i dåligt skick
  • Reduktion av ersättning efter initialt löfte

Alice Toby-Brant - 6 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Bedragare
  • Försenat
  • Försenat
  • Försenat
  • Delvis återbetalning men ej rekommenderat igen

Anton S. - 28 november 2022Trustpilot 🔗

  • Lång process för återbetalning av biljetter till Tomorrowland Winter.

Dennis Gardner - 18 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Vägrar ge återbetalning trots tydliga europeiska lagar