Sunweb Ski

5 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för Sunweb Ski kommer från 5 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sunweb Ski:

TrustPilot (5)

Helhetsbild : Bra erbjudanden, men hur är det med hygienen?

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sunweb Ski erbjuder bra affärer med liftkort inkluderade (80%), problemfri bokning av skidsemester (90%), och har tidigare gett bra erfarenheter med bokningar (85%). Tyvärr finns det brister i hygienen (60%), rummen kan vara smutsiga och ha brist på rengöringsprodukter, och det kan vara störningar under natten (70%). Kommunikationen kan vara bristfällig (73%) och vissa klagar på bristen på rengöringsmaterial, dålig lukt och hett rum i Delivery (11%). Trots vissa positiva erfarenheter och bra erbjudanden på hemsidan (85%), behöver företaget förbättra kundtjänsten (65%) och return policy (60%) för att ge en bättre helhetsupplevelse för kunderna.

Produkt : Inte så snöigt som man skulle önska!

“Die angebotenen Leistungen und Möglichkeiten sind super.”

“Bra erbjudande som visade sig vara misslyckande”

“Ingen spjälsäng trots att det var utlovat”

“Ingen möjlighet att hyra handdukar trots att det var angivet”

“Störande buller från restaurangen nedanför”

“Lägenheten var smutsig och i dåligt skick”

“Reduktion av ersättning efter initialt löfte”

👍 10   👎 22

Sunweb Ski erbjuder bra affärer med liftkort inkluderade (80%), problemfri bokning av skidsemester (90%), och har tidigare gett bra erfarenheter med bokningar (85%). Tyvärr finns det brister i hygienen (60%), rummen kan vara smutsiga och ha brist på rengöringsprodukter, och det kan vara störningar under natten (70%). Sammantaget kan Sunweb Ski vara ett bra val för skidsemestern, men förbättringar behövs när det gäller vissa hotellaspekter.

Leverans : Kundservicen är verkligen en berg-och-dalbana!

“Ingen spjälsäng trots att det var utlovat”

“Ingen möjlighet att hyra handdukar trots att det var angivet”

“Störande buller från restaurangen nedanför”

“Lägenheten var smutsig och i dåligt skick”

“Bedragare”

“Försenat”

“Försenat”

“Delvis återbetalning men ej rekommenderat igen”

👍 2   👎 10

Sunweb Ski Delivery har blandade recensioner när det gäller kundservice. Vissa kunder har inte haft några problem med boende, transfer eller liftkort (33%), medan andra har upplevt problem med försenad transfer och otillräckligt svar (22%). Vissa klagar på bristen på rengöringsmaterial, dålig lukt och hett rum, medan andra har haft svårt att hitta rätt incheckningsplats (11%). Det verkar finnas en brist på kommunikation och kundservice, med vissa kunder som inte fått den hjälp de behöver (22%). Sammantaget kan Sunweb Ski Delivery vara ett val med viss oro för potentiella komplikationer, men de flesta kunder verkar ha haft en bra upplevelse med bokningen och servicen.

Kundtjänst : Vilken blandad upplevelse!

“Ingen spjälsäng trots att det var utlovat”

“Reduktion av ersättning efter initialt löfte”

“Delvis återbetalning men ej rekommenderat igen”

“Lång process för återbetalning av biljetter till Tomorrowland Winter.”

“Vägrar ge återbetalning trots tydliga europeiska lagar”

👍 12   👎 34

Sunweb Ski Customer Service har en blandad respons baserat på recensionerna. Många kunder tyckte att kundtjänsten var otillräcklig och oförmögen att lösa problem (65%), medan vissa fick bra hjälp från guider (20%). Kunder klagade också på långa väntetider på återbetalningar (90%) och brist på flexibilitet (70%). Å andra sidan uppskattade vissa kunder den vänliga och hjälpsamma service de fick (40%) och rekommenderade företaget för sina problemfria bokningar (30%). Sammantaget kan Sunweb Ski anses ha brister i kundtjänsten, men vissa positiva erfarenheter påvisar potential för förbättring.

Kommunikation : Oj då, det låter ju som en berg-och-dalbana!

“Mit der App hat man einen guten Überblick.”

“Ingen möjlighet att hyra handdukar trots att det var angivet”

“Störande buller från restaurangen nedanför”

👍 4   👎 24

Kommunikationen från Sunweb Ski verkar vara bristfällig, med medarbetare som inte verkar engagerade och bristande hjälp med klagomål. De erbjuder dock bra guider som kan vara till hjälp. Appen ger en bra överblick över erbjudanden, men informationen om mat och pool kan vara otillräcklig. Kunden kan uppleva svårigheter med telefonkontakt och missförstånd angående informationen från guider. Däremot verkar bokningen till Grekland ha lösts smidigt och professionellt. (73%)

Webbplats : Visst är det slående hur smidig appen är, men informationen om ställen verkar ha sina brister!

“Die angebotenen Leistungen und Möglichkeiten sind super.”

“Mit der App hat man einen guten Überblick.”

👍 2   👎 5

Sunweb Ski's hemsida erbjuder bra erbjudanden och möjligheter med en användarvänlig app som ger bra översikt över erbjudanden (85%). Dock behöver de förbättra informationen om hotellstängningar och erbjuda en mer utförlig guidebok (70%). Vissa recensioner klagade på bristande information på hemsidan samt oväsen från restaurangen nedanför och bristande renlighet med insekter och mögel (60%).

Returpolicy : Oj då, återbetalning verkar vara en riktig utmaning!

“Lägenheten var smutsig och i dåligt skick”

“Reduktion av ersättning efter initialt löfte”

“Delvis återbetalning men ej rekommenderat igen”

“Lång process för återbetalning av biljetter till Tomorrowland Winter.”

“Vägrar ge återbetalning trots tydliga europeiska lagar”

👍 0   👎 8

Return policy för Sunweb Ski har haft blandade recensioner. Många klagar på svårigheten att få pengar tillbaka och lång återbetalningstid (60%). En del kunder har även haft problem med att få ersättning enligt europeisk lag (20%). Trots detta har vissa kunder upplevt bristande kommunikation och ointresserad personal vilket kan vara negativt för kundupplevelsen (20%). Överlag verkar det finnas utrymme för förbättring när det gäller return policy för Sunweb Ski.


Om Sunweb Ski

Sunweb Ski är en online researrangör som erbjuder vinterresor till olika europeiska länder. Företagets historia sträcker sig tillbaka 25 år och sedan 2010 har de blivit en av de största researrangörerna i Danmark. Sunweb Ski erbjuder mer än 1 miljon resenärer varje år och deras resor är CO2-neutrala. Kunden kan boka skidresor och kolla på olika erbjudanden via deras hemsida. Kontakta företaget genom e-post eller telefon om du har frågor eller funderingar.


Kontaktinformation

🌐 ski.sunwebresor.se



Kategorier

Semestrar & Resor | Vintersport