STJÄRNURMAKARNA

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för STJÄRNURMAKARNA kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för STJÄRNURMAKARNA:

TrustPilot (3)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. STJÄRNURMAKARNA har en hel del problem med leveranser enligt recensionerna. Trots att vissa kunder inte upplever några konstigheter, verkar det vara vanligt med lång leveranstid, felaktiga leveranser och ibland ingen leverans alls. Kunder har fått fel produkter eller dubbla leveranser, och en del har även upplevt kondens på insidan av klockan. Tyvärr verkar företagets service vara opålitlig och obefintlig, vilket kan vara ett stort avskräckande för potentiella kunder. (30%)

“Lång leveranstid”

“Seg orderhantering”

“Långsam leverans”

👍 2   👎 6

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Melwin Björklund - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Seg orderhantering

Hans Carlsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Felaktig produkt
  • Brister i kommunikation
  • Dålig kundservice