STJÄRNURMAKARNA

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för STJÄRNURMAKARNA kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för STJÄRNURMAKARNA:

TrustPilot (3)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. STJÄRNURMAKARNA har en bristfällig kommunikation och hantering av reklamationer, vilket har resulterat i problem för kunderna. Kundservice har svårt att svara på frågor och det företaget verkar oengagerat och slött. Det finns även svårigheter att få kontakt med kundtjänst. Trots detta har vissa kunder inte upplevt några konstigheter med företaget. (38%)

“Brister i kommunikation”

👍 2   👎 12

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Hans Carlsson - 6 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Felaktig produkt
  • Brister i kommunikation
  • Dålig kundservice