Skapamer

39 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Skapamer kommer från 39 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skapamer:

OmdömesStälle (10)
TrustPilot (29)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Returpolicyn på Skapamer erbjuder perfekta varor med jättefina vaxdukar, vilket kunderna uppskattar. Tyvärr har flera klagomål om usel kompensation och problem med återbetalningar dragit ner deras betyg. Många kunder är missnöjda med att de måste bekosta returfrakt själva och även med förseningar i att få varor eller återbetalning. Sammantaget får Skapamers returpolicy en positiv betyg från 50% av recensenterna och negativ betyg från 50%.

“Ingen spårningslänk till leveransen”

“Hög fraktkostnad”

“Lång leveranstid”

“Usel hantering”

“ingen återbetalning”

“Inga varor och ingen återbetalning”

“Blufföretag”

“Garanterar inte samma färgbad”

“Måste bekosta returfrakt själv”

👍 3   👎 12

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Anne-Marie Antonsson - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Svårt att få kontakt via telefon
  • Svarar sent på e-post
  • Ingen spårningslänk till leveransen
  • Hög fraktkostnad
  • Fått varorna ännu inte
  • Dålig kompensation för fel
  • Svårt att få pengarna tillbaka
  • Negativ rekommendation
  • Bättre att handla någon annanstans

Celina-Vox - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid

Maria - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel hantering

carro s - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • ingen leverans
  • ingen kontakt
  • sen leverans
  • ingen återbetalning
  • dålig kundtjänst

Järsand Carina - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inga varor och ingen återbetalning

Fredrik - 4 år sedan

  • Dålig service
  • Ingen hjälp
  • Bedrövligt
  • Blufföretag

Carin Jonsson - 4 år sedan

  • Garanterar inte samma färgbad
  • Snårigt och otrevligt bemött
  • Måste bekosta returfrakt själv