Sinutral

6 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.6 för Sinutral kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sinutral:

OmdömesStälle (6)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sinutral har en bra kundservice enligt recensioner, men många klagar på påminnelseavgiften på 60 kronor. (75%) Den är inte nödvändigtvis en lurendrejare, men avgiften kan vara irriterande för vissa kunder. (50%) Faktureringssystemet verkar vara effektivt enligt vissa kunder. (80%) Totalt sett verkar kundservicen vara en stark sida hos Sinutral. (70%)

“Faktura”

“Bra kundservice”

“Lurendrejare”

“Påminnelseavgift 60 kr”

👍 1   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Irene Andersson - 16 september 2021

  • Faktura

Ninna Alves Röhr - 27 maj 2021

  • Bra kundservice
  • Svårt att förstå processen

Birgitta Edvinsson - 2 mars 2021

  • Lurendrejare
  • Sinutral inte levereras
  • Portoavgift 69 kr
  • Påminnelseavgift 60 kr