Sensor Alarm

23 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för Sensor Alarm kommer från 23 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sensor Alarm:

OmdömesStälle (8)
TrustPilot (15)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sensor Alarm har en konfliktfylld kundservice med både positiva och negativa omdömen. De erbjuder möjligheten att prova larmet gratis i en månad (50%) och har trevlig personal (10%), men det är svårt att få tag på företaget (20%) och supporten är urusel (20%). Dessutom finns det problem med fakturering och uppsägningstider (30%). Sammantaget verkar Sensor Alarm ha vissa bra aspekter, men det finns utrymme för förbättringar inom kundserviceområdet.

“Kundservice är svårt att nå via telefon och svarar inte på mejl”

“Enkelt att komma igång”

“Svårt att få svar om fakturan”

“Långsamma svarstider”

“Bra information och hjälp med att komma igång med larmet”

“Har soc hjälp och vill veta billigaste alternativet”

“Kan förbättra kundtjänsten lite”

“Bra kundservice”

“Kundservice är den sämsta jag vart med om.”

“Snabb hjälp”

👍 85   👎 104

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

cornelis van Loenhout - 22 september 2023Trustpilot 🔗

  • Kundservice är svårt att nå via telefon och svarar inte på mejl

Greta N - 15 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Enkelt att komma igång

Fredrika - 21 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Skickar fakturor utan avtal
  • Svårt att få svar om fakturan
  • Förtidig fakturering
  • Långsamma svarstider

Ciwi - 28 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Bra information och hjälp med att komma igång med larmet

Benny Joehammar - 7 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Trivs väldigt bra med sensor
  • Vet inte om jag kommer ha råd med larmet
  • Har soc hjälp och vill veta billigaste alternativet

Johan B - 7 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Bra och enkel produkt
  • Lägger till fler tjänster hela tiden
  • Kan förbättra kundtjänsten lite

Ann-Britt - 7 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice

Robin - 4 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Kundservice är den sämsta jag vart med om.
  • Svarar inte och håller inte vad de lovar.

SVEN-ERIK SVENSSON - 3 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Snabb hjälp
  • Verkade funka i samtalet
  • Dosan larmade hela tiden
  • Ingen support på söndag

Andreas Rangven - 16 september 2021Trustpilot 🔗

  • otroligt oseriösa
  • larmet fungerar dåligt
  • kundtjänsten inte hör av sig
  • skyller på varandra
  • blufföretag

Emma Bengtsson - 20 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Bedrägliga telefonförsäljare

Mattias Rågfors - 1 juni 2021

  • Kundbemötande
  • Säljmetoder
  • Lång bindningstid
  • Felaktig information
  • Otydliga villkor
  • Svår kontakt

Johan K - 11 november 2020

  • Bra produkt som funkar felfritt
  • Möjligheten att prova larmet gratis i en månad
  • Trevlig personal

Jocke Bäckman - 24 augusti 2020

  • Ringde upp unga människor som inte behövde larmtjänst
  • Erbjöd abonnemang utan tydlig information om kostnader
  • Hotade med kostnader innan giltigt avtal fanns
  • Krävde kostnader för tjänster utan avtal
  • Svårt att ändra bokat möte inom rimlig tid
  • Effektiv avskrivning av kostnader vid kontakt

Agnetha Svärd - 1 maj 2020

  • Bra bemötande
  • Trygghet vid händelser
  • Billig kostnad
  • Trygghet när borta från hemmet