Sensor Alarm

23 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för Sensor Alarm kommer från 23 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sensor Alarm:

OmdömesStälle (8)
TrustPilot (15)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen från Sensor Alarm får blandade recensioner, med vissa kunder som upplevt bristande information och svårigheter att få kontakt med företaget. Andra uppskattar den tydliga kommunikationen och snabba återkopplingen. Installationen och användningen av larmet anses vara enkel och smidig av vissa kunder, medan andra har haft problem med faktureringen och behövt kämpa för att få rätt support. Sammantaget verkar Sensor Alarm vara en pålitlig produkt med bra funktionalitet, men med utrymme för förbättringar när det gäller kundsupport och kommunikation. (44%)

“Kundservice är svårt att nå via telefon och svarar inte på mejl”

“Enkelt och smart larm”

“Enkelt att komma igång”

“Skickar fakturor utan avtal”

“Svårt att få svar om fakturan”

“Långsamma svarstider”

“Fungerar inte”

“Bra information och hjälp med att komma igång med larmet”

“Fungerar felfritt”

“Trivs väldigt bra med sensor”

👍 42   👎 95

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

cornelis van Loenhout - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice är svårt att nå via telefon och svarar inte på mejl

Jonatan - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Enkelt och smart larm
  • Installerades på ca 15 minuter
  • App ingår och kan alltid styra larmet på distans

Greta N - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Enkelt att komma igång

Fredrika - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skickar fakturor utan avtal
  • Svårt att få svar om fakturan
  • Förtidig fakturering
  • Långsamma svarstider

Malin Björklund - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar inte

Ciwi - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra information och hjälp med att komma igång med larmet

Theres Hidfalk - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar felfritt
  • Anpassat efter djur

Benny Joehammar - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Trivs väldigt bra med sensor
  • Vet inte om jag kommer ha råd med larmet
  • Har soc hjälp och vill veta billigaste alternativet

Johan B - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra och enkel produkt
  • Lägger till fler tjänster hela tiden
  • Kan förbättra kundtjänsten lite

Robin - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice är den sämsta jag vart med om.
  • Svarar inte och håller inte vad de lovar.

SVEN-ERIK SVENSSON - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb hjälp
  • Verkade funka i samtalet
  • Dosan larmade hela tiden
  • Ingen support på söndag

KATE ANETTE BROSTRÖM HAGBERG - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Larmet fungerar ibland
  • Har fortfarande problem med att larmet inte fungerar varje gång
  • Svårt att lita på larmet då det inte fungerar konsekvent
  • Kräver ständig omstart för att fungera korrekt

Andreas Rangven - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt oseriösa
  • larmet fungerar dåligt
  • kundtjänsten inte hör av sig
  • skyller på varandra
  • blufföretag

Emma Bengtsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägliga telefonförsäljare

Patrik Johansson - 4 år sedan

  • Lätt att installera och använda
  • Snabb och smidig uppstart

Mattias Rågfors - 4 år sedan

  • Kundbemötande
  • Säljmetoder
  • Lång bindningstid
  • Felaktig information
  • Otydliga villkor
  • Svår kontakt

Fredrik Wiklund - 4 år sedan

  • smidigt larm

Jocke Bäckman - 4 år sedan

  • Ringde upp unga människor som inte behövde larmtjänst
  • Erbjöd abonnemang utan tydlig information om kostnader
  • Hotade med kostnader innan giltigt avtal fanns
  • Krävde kostnader för tjänster utan avtal
  • Svårt att ändra bokat möte inom rimlig tid
  • Effektiv avskrivning av kostnader vid kontakt

Agnetha Svärd - 5 år sedan

  • Bra bemötande
  • Trygghet vid händelser
  • Billig kostnad
  • Trygghet när borta från hemmet