50% Skulle handla här igen

I rampljuset: vad säger våra kunder? Skriv en recension

T
Ti
Jag har bokat nästa alla mina flygresor hos momondo och kan rekommendera till alla som vill hitta prisvärda flygresor. När jag letar efter billiga resor så är det momondo som jag först googlar på. ...Läs vidare
K
Kim Wallberg
Vi ville boka om vårt flyg, missade att läsa det finstilta noggrannt och gjorde misstaget att trycka på den stora, gröna knappen AVBOKA på Norweigans hemsida - ingen varning på den sidan att ångerr...Läs vidare

Recensioner (2)

• Inga recensioner än!

Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

• Beställning

Tjänst

Prissättning

Skulle handla här igen
    Totalt

bokat flera flygresor med momondo både inom eu och asien...

Jag har bokat nästa alla mina flygresor hos momondo och kan rekommendera till alla som vill hitta prisvärda flygresor. När jag letar efter billiga resor så är det momondo som jag först googlar på. Senaste bokning med momondo var en flygresa till Thailand eftersom jag bokade 3 dagar innan min avresa var biljetten en aning dyrare än normalt men betydligt billigare än alla andra ställen. Jag kom undan med lite mer än en 10 tusenlapp. Jag köpte via momondo direkt med Finnair, sen när jag landade i Thailand köpte jag en inrikes resa med RCG ( var skeptiskt först) men det gick väldig bra ändå. Skulle dock inte rekommendera RCG om det är så att man vet med sig att man måste korrigera/ändra på sin resa. Eftersom deras kundtjänst är näst intill omöjligt att få tag, eller icke-existerande. Överlag så är Momondo en bra reseplattform men många erbjudanden och allternativ att välja mellan. Jag vill dock varna om att se efter oseriösa eller risk för konkurs tredje part! Välj din bokning helst med företag som du lita på och som du vet att deras kundtjänst kan hjälpa dig när det händer något. Min rekommendation är att köpa direkt med flygbolaget eller med säkra(re) företag som booking.com, ticket.se, tripadvisor, sunweb.se osv... glad semester!

• Beställning

Tjänst

Prissättning

Skulle handla här igen
    Totalt

Flygresa med Norweigan

Vi ville boka om vårt flyg, missade att läsa det finstilta noggrannt och gjorde misstaget att trycka på den stora, gröna knappen AVBOKA på Norweigans hemsida - ingen varning på den sidan att ångerrätten inte gäller - och därmed förlorat 3600 kr i vår resekassa. Varför är det ens MÖJLIGT att avboka en flygbiljett utan att få återbetalning? Hur kan det alternativet ens existera? Vi har sökt kontakt med kundtjänst och bett att få lov att omboka flyget istället men inte fått respons på 2 dygn. Påverkar resekassan enormt. Kundservice obefintlig, det här är aktivt lurendrejeri för att få folk att betala för biljetter som de sedan inte använder. Klart att Nporweigan anser sig tjäna på det... Helt sinnessjukt att flygbolag får bete sig på det här sättet. Res med ett annat bolag är mitt råd. Eller ta tåget.

Andra personer tittade också på