Santander

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Santander kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Santander:

TrustPilot (3)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Santanders kommunikation har brister med svårigheter att nå dem och ändrade löften utan återkoppling. Endast få fakturor kommer i tid, vilket kan vara en nackdel för kunderna. Däremot är det positivt att det ges en viss mängd fakturor i tid. (33%)

“Riktiga luffare”

“Få fakturor i tid”

“Ingen e-faktura”

“Uselt bemötande”

“Ingen förståelse alls”

“Svåra att få tag på”

“Lovar saker och ändrar på dem”

“Struntar i att ringa upp”

👍 0   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Adem Svensson - 28 november 2021Trustpilot 🔗

  • Riktiga luffare

Vlad Evilnock - 31 mars 2019Trustpilot 🔗

  • Få fakturor i tid
  • Extra faktureringsavgifter
  • Ingen e-faktura
  • Förseningsavgifter

Slatan Eriksson - 28 februari 2017Trustpilot 🔗

  • Uselt bemötande
  • Vill bara tjäna pengar på dig
  • Ingen förståelse alls
  • Ingen känsla för service
  • Svåra att få tag på
  • Personberoende
  • Lovar saker och ändrar på dem
  • Struntar i att ringa upp
  • Lurade mig på över 10000kr
  • Kan inte betala med e-faktura