Risskov

7 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för Risskov kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Risskov:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Risskovs kundtjänst får både beröm och kritik. Positivt är att personalen är bra och maten är jättebra, vilket resulterar i helnöjda gäster. Dock upplever vissa kunder problem såsom gammal aircondition och vägglöss i rummen, vilket inte åtgärdas tillräckligt av företaget. Tyvärr har även vissa kunder haft svårt att få kontakt med kundtjänsten, vilket resulterat i utebliven återbetalning och brist på lösningar. Sammantaget ger detta en blandad bild av kundservicen hos Risskov. (60%)

“Vägglöss på hotellet”

“Ingen återbetalning”

“Aldrig mera Risskov”

“under all kritik”

“observant”

“Riskov tidigare urdåligt”

“Ingen respons på telefon och mail”

“Dålig info vid beställning”

“Långa telefonköer”

“Företaget verkar prioritera försäljning framför kundservice”

👍 4   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ingvar Johansson - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Vägglöss på hotellet
  • Ingen återbetalning
  • Ok hotell i Karlsborg
  • Aldrig mera Risskov

Sussie Weirum - 31 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • under all kritik
  • rummet motsvarade inte förväntningar
  • noll utsikt
  • trång toalett
  • stannade endast 1 natt av 2
  • tveksam om det blir fler gånger

Bengt Frändeby - 12 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • fel information
  • litet rum och säng utan priseduktion
  • observant
  • Riskov tidigare urdåligt

Lars Pettersson - 19 augusti 2022

  • Ingen bekräftelse på bokning
  • Ingen respons på telefon och mail

Thomas Bigert - 27 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig info vid beställning
  • Udda upplägg och bristfälliga betalningsmöjligheter
  • Helg betalningssvårigheter
  • Länkar till betalning fungerar inte
  • Långa telefonköer
  • Företaget verkar prioritera försäljning framför kundservice
  • Hoppas resan blir av och håller hög kvalité

Therese Ambjörnsson - 19 januari 2022

  • Gammal luftkonditionering som släpper ut gifter
  • Trafiken från gatan är hemsk
  • Hård säng
  • Dålig frukost med torra grönsaker och bröd
  • Brist på information i beskrivningen
  • Inget hjälp eller erbjudande från TUI
  • Ingen lösning erbjuds av TUI

Tommy Holgersson - 20 september 2021

  • Bra hotell bra personal jättebra frukost o middag
  • Helnöjda min fru o jag
  • Har rekommenderat till vänner o bekanta
  • Kommer snart att åka med er igen
  • Toppenresor med Risskov
  • Tack Maud o Tommy