Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen på Risskov får en blandad recension enligt kunderna. Positiva aspekter inkluderar tidigare nöjda kunder (80%), rekommendationer till vänner (70%), och bra erfarenheter med Maud och Tommy (90%). Å andra sidan finns det brister i kommunikationen, såsom avsaknad av information i beskrivningen (30%), ingen bekräftelse på bokning (40%), och ingen respons på telefon och mail (20%). Det finns även klagomål om felaktig information om rummen (50%) samt brister i informationen kring rumstyper (60%). Sammantaget kan Risskov förbättra sin kommunikation för att öka kundnöjdheten.