Parfumdreams

22 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.2 för Parfumdreams kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Parfumdreams:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (20)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Parfumdreams Return Policy har många klagomål och negativa omdömen från kunder. De vägrar acceptera reklamationer och ger inte återbetalning för returnerade varor. Kommunikationen är bristfällig och kunderna har haft problem med att få tillbaka sina pengar, ibland behåller de till och med pengarna i flera veckor. Det är riskabelt att handla hos dem, då de inte levererar varorna i tid och kräver bevis vid reklamationer. Sammantaget verkar det vara en besvärlig och otrygg upplevelse att returnera varor till Parfumdreams. (33%)

“Riskabelt att handla”

“Inget varor eller pengar tillbaka”

“Inga varor eller pengar återbetalas”

“Är fortfarande skyldig klarna nästan 800kr.”

“Hur ska man kunna skicka tillbaka en produkt Som rinner ut i paketet. ?”

“dålig returhantering”

👍 2   👎 26

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Tom Grusom - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Riskabelt att handla
  • Kundtjänsten är dålig
  • Inget varor eller pengar tillbaka
  • Svårt att få svar
  • Skyller på kunden
  • Inga varor eller pengar återbetalas
  • Svårt att få svar
  • Svårt att få svar

Christinalundberg - 31 maj 2023

  • Fick en trasig parfymflaska.
  • Fruktansvärt dåligt bemötande.
  • Är fortfarande skyldig klarna nästan 800kr.
  • Hur ska man kunna skicka tillbaka en produkt Som rinner ut i paketet. ?

Niklas Sjögren - 27 juli 2022Trustpilot 🔗

  • dålig returhantering