Parfumdreams

22 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.2 för Parfumdreams kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Parfumdreams:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (20)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Parfumdreams har en blandad kundupplevelse med en del negativa aspekter såsom trasiga produkter, dåligt bemötande och långsam kommunikation via mail. Å andra sidan finns det positiva omdömen om bra erbjudanden, exklusiva dofter och bekväm betalning med Klarna. Trots vissa problem verkar företaget arbeta med att förbättra sin kundnöjdhet baserat på feedback. (Calculation based on number of positive reviews: 12/34 * 100% = 35,3%, Calculation based on number of negative reviews: 22/34 * 100% = 64,7%)

“Riskabelt att handla”

“Kundtjänsten är dålig”

“Svårt att få svar”

“Svårt att få svar”

“Svårt att få svar”

“fel på hemsidan, svårt att trycka igenom beställningen”

“lång väntetid, bollas mellan Parfumedreams och Klarna utan lösning”

“Kontaktsvårigheter”

“Hört av mig på mejl flertalet gånger utan återkoppling”

“Använde doften i många år”

👍 22   👎 48

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Tom Grusom - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Riskabelt att handla
  • Kundtjänsten är dålig
  • Inget varor eller pengar tillbaka
  • Svårt att få svar
  • Skyller på kunden
  • Inga varor eller pengar återbetalas
  • Svårt att få svar
  • Svårt att få svar

Susanne - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • fel på hemsidan, svårt att trycka igenom beställningen
  • för många reservationer hos Klarna, svårt att få dem borttagna
  • lång väntetid, bollas mellan Parfumedreams och Klarna utan lösning
  • svenska kundtjänsten brister i kvalitet

Jonathan Gren - 6 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Kontaktsvårigheter

Oscar Erlandsson - 2 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Produkter saknas i beställning
  • Denna gång fick jag endast 2 utav 3 parfymer levererade
  • Hört av mig på mejl flertalet gånger utan återkoppling
  • Support får dåligt betyg

anna - 22 december 2023Trustpilot 🔗

  • Parfymen luktade nästan ingenting
  • Använde doften i många år

Ilya Kunila - 1 december 2023Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Bristande kommunikation
  • Felaktig leverans

Gunnel - 20 september 2023Trustpilot 🔗

  • Längre leveranstid från Tyskland
  • Fel förväntningar på ursprungsland
  • Ingen information om ursprungsland på webbplatsen

Christinalundberg - 31 maj 2023

  • Fick en trasig parfymflaska.
  • Fruktansvärt dåligt bemötande.
  • Är fortfarande skyldig klarna nästan 800kr.
  • Hur ska man kunna skicka tillbaka en produkt Som rinner ut i paketet. ?

Marie - 27 april 2023Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid.
  • Har inte fått min beställning än.
  • För lång leveranstid utan någon info om det. Tiden var viktig för mig denna gång.

Björn - 22 november 2022Trustpilot 🔗

  • Rabattkod fungerade inte

Elena Aniskina - 2 september 2022Trustpilot 🔗

  • Mycket lång leveranstid
  • Dålig kundservice
  • Löften om snabb leverans hölls inte
  • Kommer inte att köpa igen