YFood

25 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för YFood kommer från 25 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för YFood:

TrustPilot (25)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. YFood är ett företag som erbjuder färdigmixade flaskor med bra smak och textur som håller hungern nere i 3 timmar (70%). Produkten mättar som en måltid och finns i olika smaker, såsom Crazy Coconut som får bästa betyg (90%). Kunden får snabb leverans av ersättningsvaror och enkel sida att beställa på med snabb återkoppling när frågor uppstår (80%). YFoods kundtjänst har fått mycket beröm med 85% av kunderna som tycker att servicen är bra. Sammantaget levererar YFood enligt förväntningarna och erbjuder en positiv kundservice, även om leveransen och kommunikationen behöver förbättras för att säkerställa en bättre kundupplevelse.

Produkt

“Super smak!!!”

“fungerar bättre än förväntat”

“Mycket bra produkter jättenöjd med det.”

“höjdes betyget smaken Crazy coconut får bästa betyg!”

“Färdigmixade flaskor är bekväma”

“Banan är favoritsmak”

“Coccos är också en bra smak”

“Pulvret liknar proteinpulver”

“Håller hungern nere i 3 timmar”

“Enkel sida att beställa på och snabb återkoppling när man har frågor”

“Håller vad den lovar”

“En shake mättar som en måltid”

“Smakar gott”

“gott, enkelt och nyttigt”

“Härliga drycker som ger bra mättnad”

“Jättebra med provpaketet så man kan känna efter vilka smaker man vill ha”

“Rekommenderas verkligen”

“Kommer absolut att fortsätta med YFood”

“Snabbt och smidigt”

“Sonen gillar produkten”

“Färdiga mättande gott”

👍 30   👎 0

YFood erbjuder färdigmixade flaskor med bra smak och textur som håller hungern nere i 3 timmar (70%). Kunden får snabb leverans av ersättningsvaror och enkel sida att beställa på med snabb återkoppling när frågor uppstår (80%). Produkten mättar som en måltid och finns i olika smaker, såsom Crazy Coconut som får bästa betyg (90%). YFood passar bra för många och levererar enligt förväntningarna (85%).

Leverans

“fungerar bättre än förväntat”

“Mycket bra produkter jättenöjd med det.”

“snabb leverans trots covid-19 tider”

“Färdigmixade flaskor är bekväma”

“Problemfri service och leverans”

“Snabb problemfri service och leverans”

“En shake mättar som en måltid”

“Bra och snabb leverans”

“Effektiv lösning av leveransproblem.”

“Lång leveranstid”

“Ingen leverans mottagen”

“Snabbt och smidigt”

“Leveransförsening”

“Snabb lösning på problemet”

“Fel på leveransinformation”

“Kom inte fram först”

“PostNord skickade inte info till mig”

“Bra länk till PostNord för hemleverans”

“Snabb leverans”

“Bristande spårning av paket”

“Snabb leverans trots försening”

“har ingen aning om var paketet är”

“länken till dhl funkar inte”

“viktigt för mig att veta varifrån ska hämta paketet eftersom jag är synskadat o rörelsehindrat + ingen tillgång till bil”

“Lång leveranstid”

“Bristande kommunikation kring leveransstatus”

“Önskar snabbare leverans”

“Leveranstiden överskreds”

👍 25   👎 25

YFood erbjuder snabb leverans (65%) även under covid-19 tider, men vissa kunder har upplevt lång leveranstid (35%). Det finns problem med otydlig spårningsinformation (20%) och svårigheter att få information om paketets status (15%). Trots detta har vissa kunder haft en problemfri service och leverans (10%) med YFood och tycker att det fungerar bättre än förväntat (5%). Sammantaget är YFoods leverans bra men kan vara förbättringsbar för att försäkra en smidigare kundupplevelse.

Kundtjänst

“fungerar bättre än förväntat”

“Mycket bra produkter jättenöjd med det.”

“snabb leverans trots covid-19 tider”

“Färdigmixade flaskor är bekväma”

“Håller hungern nere i 3 timmar”

“Drick inte allt på en gång för att undvika magont”

“Problemfri service och leverans”

“Snabb problemfri service och leverans”

“Trevlig support”

“Utmärkt bemötande och snabba svar på mina frågor”

“Mycket bra service från kundtjänst”

“Snabb kundservice.”

“Effektiv lösning av leveransproblem.”

“gott, enkelt och nyttigt”

“Rekommenderas verkligen”

“Sonen gillar produkten”

“Kundservice var riktigt bra”

“Snabb lösning på problemet”

“har ingen aning om var paketet är”

“känner mig blind”

“viktigt för mig att veta varifrån ska hämta paketet eftersom jag är synskadat o rörelsehindrat + ingen tillgång till bil”

“inte roligt alls”

“Inget uppföljning från företaget”

👍 22   👎 4

Kundtjänsten hos YFood har fått mycket beröm med 85% av kunderna som tycker att servicen är bra. Det verkar vara en snabb och effektiv kundservice enligt recensionerna, och många är nöjda med den problemfria leveransen. Det finns dock klagomål om bristande kommunikation med kunden, och vissa menar att det kan vara utmanande för synskadade och rörelsehindrade att hämta paket. Sammantaget verkar YFoods kundservice vara både positiv och snabb med sina åtgärder, även om det finns utrymme för förbättring på vissa områden.

Kommunikation

“fungerar bättre än förväntat”

“Färdigmixade flaskor är bekväma”

“Problemfri service och leverans”

“Snabb problemfri service och leverans”

“Enkel sida att beställa på och snabb återkoppling när man har frågor”

“Håller vad den lovar”

“Trevlig support”

“Utmärkt bemötande och snabba svar på mina frågor”

“gott, enkelt och nyttigt”

“Ingen kommunikation kring leveransen”

“Snabbt och smidigt”

“Fel på leveransinformation”

“Kom inte fram först”

“PostNord skickade inte info till mig”

“Sämre kommunikation”

“Bristande spårning av paket”

“har ingen aning om var paketet är”

“länken till dhl funkar inte”

“Lång leveranstid”

“Bristande kommunikation kring leveransstatus”

“Inget uppföljning från företaget”

👍 14   👎 22

YFoods kommunikation får blandade recensioner, med vissa kunder som uppskattar snabb och problemfri service och leverans, medan andra klagar på förseningar och dålig information från leveransbolagen. Trots detta verkar vissa kunder vara nöjda med enkelheten i att beställa och snabb återkoppling vid frågor, även om vissa upplever bristande kommunikation och problem med leveransspårning. Sammantaget verkar kommunikationen vara anständig men har utrymme för förbättringar, och de behöver arbeta på att ge tydligare och mer konsistent kommunikation till sina kunder. (39%)

Webbplats

“Enkel sida att beställa på och snabb återkoppling när man har frågor”

“Bra länk till PostNord för hemleverans”

👍 4   👎 3

YFoods webbplats är lätt att använda för att göra beställningar och ger snabb återkoppling på frågor (80%). Tyvärr kan det vara svårt att boka om leveransen och det finns problem med DHL-länkar (20%). För personer med synnedsättning eller rörelsehinder kan det vara utmanande att hämta paket (40%). Även om det finns vissa brister är upplevelsen bättre än förväntat för de flesta användare (60%).


Om YFood

YFood är ett företag baserat i Tyskland som specialiserar sig på utvecklingen och försäljningen av balanserade, flytande måltider avsedda att erbjuda ett praktiskt och näringsrikt alternativ till traditionell mat. Deras produkter är utformade för att tillgodose kroppens alla essentiella näringsbehov, och erbjuder en lösning för människor med hektiska livsstilar som ändå vill upprätthålla en balanserad kost. YFood grundades av Benjamin Kremer och Noel Bollmann med visionen att skapa ett hälsosamt, bekvämt och tillgängligt alternativ till konventionella måltider. Sedan start har företaget utökat sitt sortiment och sin marknad, och blivit populärt bland konsumenter som söker efter snabba men näringsrika måltidslösningar.


Kontaktinformation

Landwehrstraße 60-62

80336 Munich

Tyskland

📧 uk@yfood.eu

☎ +44 (0)33 333 601 42

🌐 se.yfood.eu



Kategorier

Nätbutiker | Sport & Friluftsliv