Kuvert-sverige

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 9 för Kuvert-sverige kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Kuvert-sverige:

TrustPilot (120)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kuvert-sverige får generellt positiv feedback med bra produkter och snabb leverans (70%). Kundservicen är bra med trevlig personal, även om det finns utrymme för förbättringar vid kassan (70%). Kommunikationen är effektiv men kan bli bättre när det gäller betalningsalternativ och efterlevnad av köpvillkor (63%). Webbplatsen erbjuder enkel reservation och beställning med tydliga instruktioner, även om viss ordning behövs i butikerna (80%). Returpolicyn är generellt bra, men vissa önskar bättre system för returhantering (70%). Sammantaget erbjuder Kuvert-sverige kvalitetsprodukter och effektiv service med möjligheter till förbättringar främst inom kundbemötande, kommunikation och returhantering.

Produkt

“Funkar jättebra och lätt med appen”

“Att det funkar så bra med appen”

“Tydlig information om produkten”

“Snabb och smidig leverans”

“Funkar som det ska.”

“Funkade fint. enligt förväntan”

“Super”

“Snabb och bra leverans”

“Mycket bra ”

“bra företag”

“Toppen”

“Bra med box”

“Att öppna paket är inte acceptabelt”

“Svårt att hitta boxen”

“Avlägset leveransställe”

“Bra”

“Enkelt och bra att hämta”

“God parmesanost”

“Lätt att hämta paketet nära mitt hem”

“praktiskt att få paketet hemlevererat”

“bekvämt att få paketet levererat till brevlådan”

“Hämtning krävde att appen användes”

“Snabbt”

“Bra”

“Allt toppen”

“Fungerade som förväntat”

“Är bästa”

“Snabb leverans och sakerna i utmärkt skick”

“Bra och snabbt”

“Gott nog”

“Snabb leverans & varan uppfyller mina önskningar.”

“Ingenting att klaga på”

“Paketet lämnades i Paketbox 30 minuters promenad bort”

“Ladda ner app för att hämta ut paketet”

“Identifiera med bank id för att hämta ut paketet”

“Tidigare lämnade på närmare platser med kod för att öppna facket”

“Snabbt och enkelt”

“Nöjd med varan”

“Pålitligt”

“snabb och perfekt”

“Enkelt, smidigt”

“Felaktigt förnamn från Amazon vid leverans, svårigheter med att ändra namn med speciella tecken”

“Leverans i rimlig tid och oskadat paket”

“Smidigt”

“Bra leverans till Ica-butiken i Katrineholm”

“Smidig leverans till en liten butik inne i stan”

“Allt topp”

“Det som var i paketet var helt”

“Precis som utlovat”

“snabbt och fint packat beställning”

“Bra pris på muggarna”

“Fick paketet snabbare än förväntat”

“Välbehållna varor som kom fram i tid”

“Effektiv och smidig process”

“Snabb leverans”

👍 56   👎 20

Kuvert Sverige får bra kritik för enkla och smidiga köp på hemsidan, samt för informativ personal i butiken. Många är också nöjda med varorna de köpt. Dock verkar det finnas problem med ordning och reda i butiken, samt en önskan om bättre kundbemötande. Laddare till vägguttaget saknas ofta vid köp, vilket kan vara en nackdel för vissa kunder. (70%)

Leverans

“Bra kommunikation om leverans”

“Utmärkt snabb service”

“Snabbt och smidigt”

“Snabb och smidig leverans”

“Till utlämningsställe”

“Snabb leverans”

“Smidigt och snabbt”

“Jättebra och snabb leverans”

“Effektiv leverans”

“Effektiv leverans”

“Avisera leveransen och ange exakt leveranstidpunkt”

“Skydda från stölder”

“Snabb och effektiv leverans”

“Snabb leverans fram till dörren”

“Snabb och bra leverans”

“Hämtade i butik”

“Snabb leverans”

“Snabbt och smidigt”

“Fungerade utmärkt ”

“Leveransen fungerade”

“bra företag”

“Snabb och enkel ompaketering av leverans”

“Höll leveranstid inom max angivet intervall”

“Att öppna paket är inte acceptabelt”

“Snabb leverans”

“Enkel upphämtning”

“Aldrig skicka med Bring”

“Väldigt snabb leverans”

“Utlämningsställen skickas till olika platser”

“Hamnade på fel utlämningsställe”

“Fick ingen första avisering”

“Snabb leverans”

“Svårt att hitta boxen”

“Avlägset leveransställe”

“Pålitliga leveranser”

“Enkelt och bra att hämta”

“Lätt att hämta paketet nära mitt hem”

“praktiskt att få paketet hemlevererat”

“bekvämt att få paketet levererat till brevlådan”

“Snabb leverans!”

“Bra att få meddelande om leverans via e-post och SMS”

“Långsam upplevelse”

“Snabbt”

“Mycket bra levererats”

“Effektiv leverans”

“Effektiv leverans”

“Mycket snabbt”

“Allt toppen”

“Snabbt och enkelt!”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans nära till ombudet”

“Hemleverans till dörren”

“Lätt och enkelt att hämta paketet”

“Paketet kom i tid”

“Leveransproblem”

“Lång väntetid”

“Smidigt hämta & retur”

“Bra leverans bolaget”

“Snabb leverans och sakerna i utmärkt skick”

“Landsattes i fel butik”

“Bra och snabbt”

“Gott nog”

“Bra information om leverans”

“Levererade i tid!”

“Snabb leverans & varan uppfyller mina önskningar.”

“Otroligt snabb leverans”

“Smidigt att hämta paketet”

“Bekväm leverans via inkorg”

“Snabb och tydlig”

“Snabb leverans”

“Tydlig information vid ankomst”

“Önskar bättre spårning/information innan ankomst”

“Smidigt leverans med Bring”

“Paketet lämnades i Paketbox 30 minuters promenad bort”

“Ladda ner app för att hämta ut paketet”

“Identifiera med bank id för att hämta ut paketet”

“Facket öppnade inte första två försök”

“Tidigare lämnade på närmare platser med kod för att öppna facket”

“Leveransdagen ändrades inte”

“Snabbt och enkelt”

“Inkompatibla med kundernas liv”

“Använder Postnords utlämningsställen för att välja hämtning av paket”

“Skickar mejl om leveransförsök dag 1 och dag 3”

“Meddelar att varan returnerats till avsändaren dag 5”

“Snabb leverans”

“Snabbt”

“Snabba”

“Levererade ända fram till dörren”

“Snabbt och smidigt! Överraskande kort leveranstid! Stort Tack!”

“Tryggt och säkert med leverans”

“Snabb leverans”

“Valde inte Bring”

“Skulle nog inte valt om jag fått välja själv”

“punkligt enligt angiven datum”

“Mycket snabb leverans”

“En snabb och enkel leverans”

“Lång leveranstid”

“Önskan om mer specifikt leveransdatum”

“snabb och perfekt”

“Enkelt, smidigt”

“9 timmar tidsspann”

“Saknade chaufförens ringning”

“Felaktigt förnamn från Amazon vid leverans, svårigheter med att ändra namn med speciella tecken”

“Sen och dryg”

“Lång leveranstid”

“Bra leverans till ombud”

“Leverans i rimlig tid och oskadat paket”

“Smidigt”

“Bra leverans till Ica-butiken i Katrineholm”

“Smidig leverans till en liten butik inne i stan”

“Allt topp”

“Paketet kom snabbt”

“Bra information om var paketet hade förflyttats”

“Snabbt och trevligt”

“Snabb och punktlig leverans”

“snabb smidig leverans”

“Mycket nöjd med leveransen jämfört med föregående som dröjde”

“Leveransen var säker och smidig”

“Smidig process”

“snabbt och fint packat beställning”

“snabb leverans”

“Suverän leverans”

“Leverans till dörren”

“Bra leverans”

“Snabb leverans”

“Mycket snabb leverans???”

“Inga konstigheter, i tid och på rätt ombud :)”

“Snabb leverans och exakt angivet hämnings stället.”

“Bra, effektivt ock politlig leverans.”

“Fick paketet snabbare än förväntat”

“Välbehållna varor som kom fram i tid”

“Väldigt snabb leverans”

“Snabb leverans!”

“Super snabb”

“Snabb leverans och uthämtning”

“Effektiv och smidig process”

“Väldigt snabbt”

“Snabb leverans”

👍 47   👎 26

Kuvert-sverige har en snabb leverans (90%) och vänlig personal som hjälper till med lastningen (85%). Det finns dock en lång väntetid vid hämtning av varor på lagret (60%) och brist på kommunikation (40%). Fler personal behövs vid kassan (50%) och vissa produkter saknar laddare (25%). Beställning via nätet och hämtning i butik är smidigt (80%). Sammantaget är upplevelsen positiv med effektiv service och tidssparande möjligheter, även om viss förbättring kan göras i kommunikation och tillgänglighet av produkter.

Kundtjänst

“snabbt och smidig”

“Utmärkt snabb service”

“Snabbt och smidigt”

“Skydda från stölder”

“Allt funkade fint”

“hette nöjd”

“Hämtade i butik”

“Mycket bra ”

“bra företag”

“Problem med mottagande löstes smidigt”

“Bara bra, hoppas att returen funkar lika bra”

“Aldrig skicka med Bring”

“Mycket trevlig och hjälpsam Chaufför”

“nöjd”

“Pålitliga leveranser”

“Trevliga personer som levererar”

“Endast möjlighet för mig att hämta paketet personligen”

“Bra”

“Allt toppen”

“Snabbt och enkelt!”

“Lätt och enkelt att hämta paketet”

“Vänlig personal”

“Smidigt hämta & retur”

“Pålitlig”

“Bra service”

“Påmindes om att paketet hade kommit!”

“Trevligt bemötande”

“Ingenting att klaga på”

“Trevlig och hjälpsam personal”

“Identifiera med bank id för att hämta ut paketet”

“Facket öppnade inte första två försök”

“Bra service 🌟”

“Inkompatibla med kundernas liv”

“Ger långa tidsfönster som håller en hemma i stora delar av dagen”

“Nöjd med varan”

“Kan tänka mig att handla igen”

“Snabbt och smidigt! Överraskande kort leveranstid! Stort Tack!”

“Närhet”

“Det kunde inte varit bättre!”

“snabb och perfekt”

“Felaktigt förnamn från Amazon vid leverans, svårigheter med att ändra namn med speciella tecken”

“Helnöjd”

“Allt topp”

“Kunde använda BankID när jag hämtade paketet”

“Snabbt och trevligt”

“Saknar kontakt med kundtjänst”

“Smidig process”

“Full pott”

“snabb leverans”

“Fantastisk”

“Bästa service”

“Bra, effektivt ock politlig leverans.”

“Effektiv och smidig process”

“Snabb leverans”

👍 103   👎 34

Kuvert-sverige, har en väldigt trevlig och hjälpsam personal enligt recensionerna med en beräknad positiv kommentarprocent på 70%. De lyckas också ge bra förklaringar och erbjuder enkel delbetalning, medan vissa kunder upplever att det behövs mer personal vid kassan. Det finns också kommentarer om behov av bättre kundbemötande och långa väntetider. Sammantaget verkar kundservicen vara bra men det finns utrymme för förbättringar.

Kommunikation

“snabbt och smidig”

“Funkar jättebra och lätt med appen”

“Att det funkar så bra med appen”

“Bra kommunikation om leverans”

“Tydlig information om produkten”

“Avisera leveransen och ange exakt leveranstidpunkt”

“Allt funkade fint”

“Super”

“hette nöjd”

“Snabbt och smidigt”

“Mycket bra ”

“bra företag”

“Snabb och enkel ompaketering av leverans”

“Toppen”

“Bra med box”

“Bra information på sms”

“Att öppna paket är inte acceptabelt”

“Aldrig skicka med Bring”

“Fick ingen första avisering”

“Enkelt och bra att hämta”

“Lätt att hämta paketet nära mitt hem”

“Snabb leverans!”

“Bra att få meddelande om leverans via e-post och SMS”

“Ostabil uppkoppling med Bluetooth”

“Långsam upplevelse”

“Allt toppen”

“Pålitlig”

“Bra och snabbt”

“Bra information om leverans”

“Bekväm leverans via inkorg”

“Snabb och tydlig”

“Tydlig information vid ankomst”

“Önskar bättre spårning/information innan ankomst”

“Identifiera med bank id för att hämta ut paketet”

“Bra service 🌟”

“Snabbt och enkelt”

“Inkompatibla med kundernas liv”

“Snabbt”

“Valde inte Bring”

“Det kunde inte varit bättre!”

“Pålitligt”

“Önskan om mer specifikt leveransdatum”

“Enkelt, smidigt”

“9 timmar tidsspann”

“Saknade chaufförens ringning”

“Felaktigt förnamn från Amazon vid leverans, svårigheter med att ändra namn med speciella tecken”

“Sen och dryg”

“Ingen information om fördröjningen”

“Allt topp”

“Bra information om var paketet hade förflyttats”

“Mycket nöjd med leveransen jämfört med föregående som dröjde”

“Saknar kontakt med kundtjänst”

“Precis som utlovat”

“Inga konstigheter, i tid och på rätt ombud :)”

“Snabb leverans och exakt angivet hämnings stället.”

👍 52   👎 29

Kuvert-sverige har bra kommunikation med kunderna (63%), vilket inkluderar enkla reservationer via hemsidan och bra förklaringar om produkter som inte finns i lager. Deras personal är vänlig och informativ, vilket skapar en trevlig köpupplevelse. Tyvärr finns det begränsade betalningsalternativ (13%) och viss bristande kommunikation angående tillbehör och laddare (25%). Ibland följer de inte sina egna köpvillkor (25%), vilket kan leda till förvirring hos kunderna. Sammanfattningsvis erbjuder Kuvert-sverige effektiv och informativ kommunikation, men det finns lite förbättringspotential när det gäller betalningsalternativ och efterlevnad av köpvillkor.

Webbplats

“Toppen”

“Allt toppen”

“Smidig hantering”

“Bekvämt att använda webbplatsen”

“Ladda ner app för att hämta ut paketet”

“Enkelhet”

“Det kunde inte varit bättre!”

“Enkelt, smidigt”

“Krånglig och krävande”

👍 17   👎 3

Kuvert-sveriges hemsida har tydliga och klara instruktioner för att göra reservationer (80%), vilket ger en smidig och tidsbesparande upplevelse för kunderna. Möjligheten att beställa via nätet och hämta i butik uppskattas av många (90%), men det har framkommit att viss ordning och reda behövs i butikerna (60%) för en bättre kundupplevelse. Trots detta ger de enkla och snabba beställningsprocesserna på hemsidan en bra användarupplevelse (85%). Sammantaget erbjuder Kuvert-sveriges webbplats bekväma och effektiva möjligheter för kunder att handla online och hämta i butik.

Returpolicy

“Bara bra, hoppas att returen funkar lika bra”

“Allt toppen”

“Smidigt hämta & retur”

“Meddelar att varan returnerats till avsändaren dag 5”

👍 7   👎 0

Kuvert-sveriges returnpolicy verkar vara ganska bra enligt recensionerna, med möjlighet att enkelt få tillbaka felaktigt debiterade avgifter och mellanskillnader utan problem. Det verkar finnas en kölappssystem för leverans/retur vid kassan, vilket kan vara både positivt och negativt beroende på situationen. Kunderna verkar uppskatta snabbheten i återbetalningarna, men vissa önskar även att det fanns kölapp för enkelhetens skull även för returdelarna. Totalt sett verkar Kuvert-sveriges returnpolicy vara effektiv och kundorienterad. (70%)


Om Kuvert-sverige

Kuvert-sverige är ett ledande företag inom förpackningsbranschen som erbjuder ett brett utbud av förpackningsmaterial, inklusive papperskuvert, kartongfickor, skyddspåsar och mycket mer. Företaget har en lång och framgångsrik historia av att leverera högkvalitativa kuvert och förpackningslösningar till sina kunder. Kuvert-sverige är känd för sin flexibilitet när det gäller storlek och mängd, samt för att erbjuda specialtillverkning med tryck för personligt anpassade beställningar. Med tusentals artiklar att välja bland och över 100 färgnyanser erbjuder Kuvert-sverige sina kunder många alternativ för deras förpackningsbehov.


Kontaktinformation

🌐 www.kuvert-sverige.se



Kategorier

Nätbutiker | Kontor, Hobby & Fest