KEEN

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för KEEN kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för KEEN:

TrustPilot (120)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. KEEN erbjuder en bekväm tjänst med legitima och specifika psykiker som ger korrekta svar (70%), dock finns det rådgivare som använder samma script och kan vara oseriösa (30%). Kunder kan förvänta sig höga priser per minut och tilläggsavgifter, samt risk för oseriösa rådgivare som kan skada kunder (40%). Leveransen av tydlig och korrekt vägledning är konsekvent (80%), men det har förekommit obehöriga debiteringar och extra avgifter (20%). KEENs kundtjänst har en blandad recension, med vissa uppskattar utmärkt service medan andra är missnöjda med kvaliteten och höga avgifter (50%). Webbplatsen är användarvänlig med bra belöningssystem, men kan förbättras gällande tidshantering och pålitlighet av avgifter (50%). KEENs returpolicy får blandad kritik med vissa kunder som tycker det är svårt att få pengarna tillbaka, vilket kan vara problematiskt att utnyttja (50%). Sammanfattningsvis, KEEN har potential att erbjuda insiktsfulla och pålitliga läsningar, men det finns vissa risker och brister som kunder bör vara medvetna om.

Produkt

“Kvaliteten och hantverket sjönk, Sålen delaminerade snabbt, Obehag efter år av användning, Varning för andra”

“Hög kostnad, dålig kvalitet”

“Slitstarkt material”

“Dålig hållbarhet”

“Bra kvalitetsskor men problematisk returpolicy”

“Bekväma skor men stödinsatserna saknas i senare par”

“Litet urval av produkter på webbplatsen”

“Lokala butiken beställde produkter åt mig snabbt”

“Sulan kom loss på båda par skor.”

“Obekväma stövlar”

“Kan känna gräset”

“Ingen komfort eller skydd”

“Undvik detta märke till varje pris”

“Fantastiska stövlar”

“Hållbara och bekväma”

“Startade visa tecken på slitage efter nästan 2 år”

“Hårdvara deras stövlar dagligen i nästan 2 år”

“Produkten håller länge”

“Bra kvalitet”

“Blev lurad”

“Skor luktar efter lim/ kemikalier”

“Innersulan inte luftig, Fötterna slirar, ingen stadga”

“Sandalerna olämpliga för vandring”

“Whisper är endast lämpliga för vissa aktiviteter”

“Stövlarna gick sönder på mindre än ett år”

“Bolaget är en bluff”

“Snabb garantianspråk upplevelse”

“Svårt att hitta tillverkad i USA”

“Upptäckte tillverkare som fortfarande tillverkar i USA”

“Inte lämplig för långa promenader”

“Snabb slitage på sulan”

“Fick ett litet par solglasögon istället för skorna jag beställt”

“Köpte ett par stövlar den 16/11/23 från keen uk factory outlet online och har fortfarande inte fått produkten.”

“Kommer inte att köpa från den här sidan igen, synd eftersom jag har några av deras stövlar och de är bra!”

“Hög kvalitet och hållbarhet av skorna”

“Jag litar på varumärket Keen!”

“Förbryllad av betyget 1.5. Använt Keen i snart 20 år. Enda problemet var för långa skosnören på ett par Targhee.”

“Bra passform i butiken”

“Behövde mjukas upp”

“Extremt obekväma”

“Stel ankelparti orsakade blåsor och sår”

“Lägre kvalitet än tidigare par”

“Okänt var tillverkade”

“Bekväma”

“Inte hållbara”

“Dålig kvalitetstillverkning”

“Saknar hållbarhet”

“Dålig kvalitet”

“Falsk webbplats, leverantör från Kina, fel produkt”

“Dålig kvalitet”

“Inte riktiga produkter”

“Fel produkt levereras”

“Kvaliteten har försämrats”

“Bedrägeri och tjuvar”

“Varorna kom inte fram, kuriren hade tydligen tappat bort dem.”

“Begärde ersättning men tydligen är de inte längre verksamma.”

“Otroligt obekväma Keen Utility-stövlar”

“Keens är skräp”

“Stor skillnad i kvalitet jämfört med Solomons”

“Hålen i stövlarna”

“Lektion lärd - köp inte Keens”

“Sulor spricker och separerar”

“Snygg stövel. Bra passform. Övre läder är hållbart. Sulor är skräp.”

“Dåligt företag dålig kundservice”

“Kvaliteten på stövlarna är dålig, Stövlarna läcker snabbt”

“Bra kundtjänst, Vill ha utbyte av produkten”

“Dålig kvalitet”

“Återbetalning av produkten”

“Lägre kvalitet och högre priser”

“Sulan föll av på den första vandringen. Mycket dålig kundservice. Kredit mot annat köp, men mindre fraktkostnad att betala.”

“Lägre kvalitet och ökade priser. Inte nöjd med keen-skor.”

“Dåliga skor.”

“Undvik detta företag.”

“Kvaliteten på produkten är inte vad den brukade vara”

“De nya Keen sandalerna av nylon gick sönder snabbt”

“Dyra produkter som inte varar länge”

“Förändringen från läder till nylon var en misslyckad ide”

“Dålig passform och kvalitet på senaste skorna”

“Skorna som kom loss från sulan”

“Noll stjärnor trots sönderdelade skor utanför garantiperioden, ingen respons från Keen, bristande kundservice”

“Kort livslängd”

“Stöld - fruktansvärt företag: köp inte”

“Ser bra ut men är av dålig kvalitet”

“Flimsig kvalitet, går sönder snabbt”

“Dålig kvalitet, slets snabbt”

“Inte vattentäta som förväntat”

“Läckande stövlar efter tre veckor”

“Stövlar inte så vattentäta”

“Bevisat inte vattentäta”

“Bekväma”

“Bekväma och välgjorda skor tidigare, Nu kvaliteten är dålig.”

“Köpte otroligt bra tidigare, Nu kvaliteten är dålig.”

“Kvalitetsproblem med vattentäta material”

“Försämrad kvalitet på varumärket”

“Hållbarhet”

“Botton kom isär snabbt”

“Kvaliteten har sjunkit snabbt.”

“Mycket besviken eftersom de en gång var en pålitlig sko.”

“Bara det senaste året har jag varit tvungen att returnera 2 par skor på grund av att hälen lossnat eller spruckit.”

“Ingen mer Keen för oss.”

“Fantastiskt bekväma och välgjorda skor”

“Erbjuder utmärkt support för rygg, höfter och knän”

“Kvaliteten på skorna var dålig.”

“Sulorna föll av efter bara 20-30 gånger användning.”

“Skorna var inte ens inburna än.”

“Andra båtägare har haft samma problem med Keen-skor.”

“Vi var tvungna att limma på sulorna själva.”

“Företaget behöver förbättra kvalitetskontrollen och limningen av sulorna.”

“Stelhet på skon och dålig sömnad av övre till sula”

“Tillbaka till Salomon och Asics”

“Usel kundtjänst, Ingen respons på förfrågningar, Försenad leverans, Vilseledande information”

“stövlarna är mycket tunga, dubbelt så tunga som mitt tidigare par och mitt nuvarande par”

“sulorna på Keen-stövlarna sticker ut utanför stövelns kropp”

“jag får ofta stövlarna fast i pedalerna på utrustningen vilket leder till panikstopp”

“jag har ersatt de otympliga och mycket tunga stövlarna med ett par som kostade mindre än $ 100 och väger ungefär en tredjedel av vad Keen-stövlarna väger”

“jag skänker Keen-stövlarna till Goodwill och kommer aldrig köpa en Keen-produkt igen”

“Dålig kvalitet på skorna”

“Ingen produktkvalitetssäkring”

“Storlek mycket mindre än andra Keens”

“Kvaliteten på Keen har försämrats avsevärt under åren. Kundtjänsten är hemsk. Tåboxen är inte ens i närheten av vad den brukade vara. Påståendet om att vara vattentät är helt felaktigt. Det tog över en månad att få återbetalning efter att ha returnerat en annan storlek.”

“Kvaliteten på Keen har försämrats avsevärt under åren. Kundtjänsten är hemsk. Tåboxen är inte ens i närheten av vad den brukade vara. Påståendet om att vara vattentät är helt felaktigt.”

“Klistrar sig inte ordentligt”

“Dålig kvalitet”

“Dyra”

“Good quality products”

“Love the boots and sandals”

“Received Chinese clone product”

“Fel produkt mottagen”

“Dålig lukning på sandaler”

“Produktkvaliteten är undermålig och kundtjänsten är den sämsta!”

“Junk företag och stövlar”

“Företaget är en parasit och kommer inte få mer pengar från mig”

“Orderfel och leveransproblem”

“Kvaliteten är undermålig”

“Kort livslängd”

“Problem med sulan”

“Dålig hållbarhet”

“Bedrägeri”

“Produktkvalitet”

“Gamla bra kvalitet, nu skorna av dålig kvalitet. Sulan lossnar, inte vattentäta. Försäljaren sa annat lim, men hjälpte inte. Sämsta skorna jag ägt, undvik.”

“Definitivt INTE köper igen!”

“Stövlarna läcker efter 13 månader”

“Dålig kvalitet”

“Snabb nedbrytning av sulan”

“Behöver byta varumärke”

“Felaktig färg och form på skorna, ingen möjlighet till byte, oärliga affärsmetoder, återbetalningsavgift på 10 dollar, högre pris efter retur”

“Dålig kvalitet av nya produkter”

“Endast en av tre par stövlar var marginellt användbara”

“Bytt till en annan tillverkare har resulterat i stora skillnader i produkterna”

“Tidigare nöjd med varumärket”

“Inget erbjudande om hjälp eller ersättning”

“Inte premium service trots att det är ett premium skoföretag”

“Aldrig beställa från detta företag igen”

“Kvalitetsproblem med produkten”

“Korta livslängd hos produkten”

“Bekväma att bära”

“Dålig kvalitet och service”

“Så mycket att jag automatiskt köpte mitt nya par stövlar från dem”

“Jag har ägt Tempo Flex vandringskängor i 10 månader och tyvärr har sulorna blivit kraftigt slitna (greppet har försvunnit) och sömmarna har börjat lossna i kanterna även med relativt lätt helg använding”

“kontaktade dem och de sa att detta var standardslitage... mycket besviken och inte ett varumärke jag skulle lita på längre! Potentiella köpare varna er...”

“Kort livslängd på stövlar”

“Dålig kvalitet Keen-stövlar”

“Bekväma och lätta stövlar”

“Läckage efter andra användningsåret”

“Förminskad tåbox gör att skorna nu känns trånga”

“Problem med halkskyddet på vandringskängorna”

“Beslut att skära ner på kvaliteten har lett till sämre passform”

“Bra båge och klackstöd”

“Behöver nu leta efter ett annat märke”

“Smalare tåbox än tidigare modeller”

“För smal tåbox för breda fötter”

“Mellanmått alltid bra men nu känns trånga”

“Arbetsstövlarna verkar inte ha problem med halkskyddet”

“Exceptionell kundservice med rabatter, högkvalitativa och långvariga stövlar, lojala kunder”

“Stövlarna håller hela året med regelbunden användning, vänlig och hjälpsam kundservice representant, sparade pengar med rabattkod”

“Autentiska stövlar prissatta till $175, varning mot att köpa för mindre”

“Kvaliteten har försämrats”

“Stor besvikelse.”

“Tygavsnitten gick sönder.”

“Byter till Merrills istället.”

“Mycket bekväma skor”

“Bedrägeriföretag”

“Skostorlekar är inkonsekventa”

“Returnerade skor och har varit en månad”

“Gör inte affärer med detta bedrägeriföretag”

“Jag har förbjudit användningen av deras skor av mina anställda på fastigheten”

“ingen förtroende för produkternas kvalitet på grund av dålig service”

“Bra produkter när de väl kommer fram tack vare PayPal”

“Bra kvalitet på sandalerna”

“Dålig sömnadskvalitet på Keen Galleo mid walking boots”

“Positiv upplevelse med Zamberlans från LD Mountain Centre”

“Bra service”

“Bekväma sandaler med färgglada mönster”

“Skosulan delar sig”

“Skorna håller inte vatten”

“Dålig kvalitet”

“Förstörda skor”

“Sandaler i 'nästan nya' skick, Bekväma, Klack som lossnade, Låg kvalitet”

“inte seriöst företag”

“dåligt konstruerade skor med underlägsen material”

“ingen bågstöd”

“plastblommor målade istället för broderade”

“fel storlek”

“Ingen information om order eller leveransspårning”

“Ingen återbetalning om fel vara sänds”

“Falsk webbplats med bedrägeriförsök”

“Fantastiska vandringskängor”

“Jag är en stor fan av Keen”

👍 35   👎 44

Keen erbjuder en bekväm tjänst med legitima och specifika psykiker som ger korrekta svar (70%). Vissa rådgivare är bra medan andra är mindre bra, men vissa är bedragare som använder samma script (30%). Kunder kan förvänta sig höga priser per minut och tilläggsavgifter samt att vissa rådgivare kan vara oseriösa och skada kunder (40%). Sammantaget ger Keen möjlighet till insiktsfulla och pålitliga läsningar, men det är viktigt att vara medveten om eventuella risker och extra avgifter (60%).

Leverans

“Lokala butiken beställde produkter åt mig snabbt”

“Blev lurad”

“Bolaget är en bluff”

“Snabb garantianspråk upplevelse”

“Inte lämplig för långa promenader”

“Köpte ett par stövlar den 16/11/23 från keen uk factory outlet online och har fortfarande inte fått produkten.”

“Snabb leverans av ersättningspar före retur av defekta skor”

“Cobro incorrecto en euros”

“Sandaler gick sönder efter fyra veckor”

“Snabb leverans”

“Falsk webbplats, leverantör från Kina, fel produkt”

“Kostsam retur till Kina, ingen återbetalning trots fel”

“Fel produkt levereras”

“Bedrägerier”

“Bedrägeri och tjuvar”

“Varorna kom inte fram, kuriren hade tydligen tappat bort dem.”

“Begärde ersättning men tydligen är de inte längre verksamma.”

“Dåligt företag dålig kundservice”

“Kvaliteten på stövlarna är dålig, Stövlarna läcker snabbt”

“Sulan föll av på den första vandringen. Mycket dålig kundservice. Kredit mot annat köp, men mindre fraktkostnad att betala.”

“Lång leveranstid och felaktig leveransadress”

“Snabb och problemfri retur”

“Sen leverans via UPS.”

“Ingen UPS-returetikett.”

“Skorna som kom loss från sulan”

“Noll stjärnor trots sönderdelade skor utanför garantiperioden, ingen respons från Keen, bristande kundservice”

“Dålig kvalitet, slets snabbt”

“Stövlar inte så vattentäta”

“Usel kundtjänst, Ingen respons på förfrågningar, Försenad leverans, Vilseledande information”

“jag får ofta stövlarna fast i pedalerna på utrustningen vilket leder till panikstopp”

“Försenad frakt med oväntade kostnader”

“Produktkvaliteten är undermålig och kundtjänsten är den sämsta!”

“Orderfel och leveransproblem”

“Bristfällig kommunikation”

“Bedrägeri”

“Dålig kvalitet”

“Felaktig färg och form på skorna, ingen möjlighet till byte, oärliga affärsmetoder, återbetalningsavgift på 10 dollar, högre pris efter retur”

“Förseningar i orderplockningen i lagret”

“Dålig kvalitet och service”

“Dålig kvalitet Keen-stövlar”

“Erjudande om gratis skor till behövande under pandemin”

“Leveransproblem”

“Bedrägeriföretag”

“Returnerade skor och har varit en månad”

“Förskräckliga leveranstider och brist på kommunikation”

“Bra produkter när de väl kommer fram tack vare PayPal”

“Frakttider påverkade av Brexit”

“Bra service”

“Snabb leverans”

“Skorna håller inte vatten”

“inte seriöst företag”

“Ingen information om order eller leveransspårning”

“Dålig returpolicy”

“Dyr returfrakt till Kina”

“Falsk webbplats med bedrägeriförsök”

“Inget mottaget efter flera månader”

“Försenad leverans”

“Lång returprocess”

“Fantastiska vandringskängor”

“Har inte haft några problem med leverans eller returer”

“TERRIBLE service”

“Stövlarna sitter fast i UPS' leveransdepå i UK”

“Leveransen är försenad”

👍 6   👎 20

KEEN erbjuder en bekväm tjänst med ett brett utbud av priser och belöningssystem (60%). Tydlig och korrekt vägledning ges konsekvent (80%). Tyvärr har det förekommit obehöriga debiteringar och extra avgifter som påstås göra användarna rikare (20%). Det har även varit klagomål på att faktureringspraxis är vilseledande och att kvaliteten på tjänsten har minskat (40%). Trots vissa fördelar finns det risk för försämrad service och otydliga avgifter som bör beaktas (50%).

Kundtjänst

“Kvaliteten och hantverket sjönk, Sålen delaminerade snabbt, Obehag efter år av användning, Varning för andra”

“Snabb återbetalning”

“Dålig kundservice med en mycket slösaktig policy!!”

“Ingen möjlighet att avbryta eller ändra en beställning”

“Miljövänligt företag med tveksam policy”

“Kräver att kunden väntar tills ordern är skickad innan den kan återlämnas”

“Rekommenderar inte detta företag”

“Sulan kom loss på båda par skor.”

“Obekväma stövlar”

“Undvik detta märke till varje pris”

“Bra kundservice”

“Blev lurad”

“Reklamation inte godkänd, endast rabattkod erhållen”

“Felaktig rådgivning angående användning av sandalerna”

“Bolaget är en bluff”

“Snabb garantianspråk upplevelse”

“Inte lämplig för långa promenader”

“Produkten kom aldrig fram”

“Kundservice är helt otillräcklig”

“Fick en serie dåligt skrivna och bisarra meddelanden”

“Inget objekt efter nästan en månad efter beställning”

“Kundtjänstens omedelbara svar och uppfyllde förväntningar”

“Förbryllad av betyget 1.5. Använt Keen i snart 20 år. Enda problemet var för långa skosnören på ett par Targhee.”

“Sin respuesta de Keen”

“Problemas con el abono”

“Bra passform i butiken”

“Sandaler gick sönder efter fyra veckor”

“Bra kundservice”

“Inget svar från kundtjänst, dålig kommunikation”

“Inte riktiga produkter”

“Bedrägerier”

“Kundtjänsten var värdelös”

“Bedrägeri och tjuvar”

“Varorna kom inte fram, kuriren hade tydligen tappat bort dem.”

“Initialt erbjöds 3% återbetalning, men jag begärde 100% återbetalning.”

“Erbjudandet är nu uppe i 41%.”

“Begärde ersättning men tydligen är de inte längre verksamma.”

“Otroligt obekväma Keen Utility-stövlar”

“Efter att ha läst liknande klagomål kommer inte att köpa igen. Undvik.”

“Dåligt företag dålig kundservice”

“Bra kundtjänst, Vill ha utbyte av produkten”

“Företagets kundservice”

“Sulan föll av på den första vandringen. Mycket dålig kundservice. Kredit mot annat köp, men mindre fraktkostnad att betala.”

“Lägre kvalitet och ökade priser. Inte nöjd med keen-skor.”

“Snabb och problemfri retur”

“Förtroendeingivande företag”

“Sämsta returupplevelsen.”

“Felaktigt telefonnummer.”

“Inget svar på e-post.”

“Kunde inte returnera skorna pga för sent.”

“Känsla av att ha blivit lurad.”

“Dålig passform och kvalitet på senaste skorna”

“Noll stjärnor trots sönderdelade skor utanför garantiperioden, ingen respons från Keen, bristande kundservice”

“Kundtjänst svarade inte positivt efter garantitiden”

“Stöld - fruktansvärt företag: köp inte”

“Ser bra ut men är av dålig kvalitet”

“Kundservice är dålig”

“Ingen respons från Keen UK trots flera försök”

“Svårt att få tag på Keen UK via telefon”

“Stövlar inte så vattentäta”

“Mycket besviken”

“Mycket besviken eftersom de en gång var en pålitlig sko.”

“Ingen mer Keen för oss.”

“Fantastiskt bekväma och välgjorda skor”

“Erbjuder utmärkt support för rygg, höfter och knän”

“Jag rekommenderar starkt dina skor till vänner och familj”

“Kvaliteten på skorna var dålig.”

“Andra båtägare har haft samma problem med Keen-skor.”

“Vi var tvungna att limma på sulorna själva.”

“Företaget behöver förbättra kvalitetskontrollen och limningen av sulorna.”

“Dålig kundservice”

“Usel kundtjänst, Ingen respons på förfrågningar, Försenad leverans, Vilseledande information”

“jag får ofta stövlarna fast i pedalerna på utrustningen vilket leder till panikstopp”

“Kundtjänst är det VÄRSTA”

“Kunde inte avbryta order minuter efter köp”

“Dålig kvalitet på skorna”

“Ingen återbetalning trots begäran”

“Dålig kundservice”

“Ingen returpolicy för tillbehör”

“Ingen produktkvalitetssäkring”

“Kvaliteten på Keen har försämrats avsevärt under åren. Kundtjänsten är hemsk. Tåboxen är inte ens i närheten av vad den brukade vara. Påståendet om att vara vattentät är helt felaktigt. Det tog över en månad att få återbetalning efter att ha returnerat en annan storlek.”

“Kvaliteten på Keen har försämrats avsevärt under åren. Kundtjänsten är hemsk. Tåboxen är inte ens i närheten av vad den brukade vara. Påståendet om att vara vattentät är helt felaktigt.”

“Det tog över en månad att få återbetalning efter att ha returnerat en annan storlek. Det här företaget har gått ner på alla sätt.”

“Dålig lukning på sandaler”

“Produktkvaliteten är undermålig och kundtjänsten är den sämsta!”

“Junk företag och stövlar”

“Kundservice kan inte skicka nya skosnören på grund av pandemin”

“Företaget är en parasit och kommer inte få mer pengar från mig”

“Långsam kundtjänst”

“Svårigheter med att få svar på frågor”

“Trött personal”

“Orderfel och leveransproblem”

“Bedrägeri”

“Kundtjänst”

“Gamla bra kvalitet, nu skorna av dålig kvalitet. Sulan lossnar, inte vattentäta. Försäljaren sa annat lim, men hjälpte inte. Sämsta skorna jag ägt, undvik.”

“Definitivt INTE köper igen!”

“Inget svar från kundtjänst”

“Dålig kvalitet”

“Dålig kundservice”

“Felaktig färg och form på skorna, ingen möjlighet till byte, oärliga affärsmetoder, återbetalningsavgift på 10 dollar, högre pris efter retur”

“Tidigare nöjd med varumärket”

“Oartig personal och dålig kundservice”

“Inget erbjudande om hjälp eller ersättning”

“Ingen chef tillgänglig och chatten avslutades abrupt”

“Inte premium service trots att det är ett premium skoföretag”

“Aldrig beställa från detta företag igen”

“Dålig kvalitet och service”

“Exceptionell kundservice med rabatter, högkvalitativa och långvariga stövlar, lojala kunder”

“Stövlarna håller hela året med regelbunden användning, vänlig och hjälpsam kundservice representant, sparade pengar med rabattkod”

“Kundservicen ger presentkod vid begäran”

“Stor besvikelse.”

“Kundtjänsten svarade aldrig.”

“Erjudande om gratis skor till behövande under pandemin”

“Leveransproblem”

“Bedrägeriföretag”

“Otrevlig service”

“Allt jag får är nedsättande svar från kundtjänst”

“Var tvungen att tvista med PayPal för att få någon rörelse”

“Nu har de skickat ett e-postmeddelande att de skulle utfärda återbetalning omedelbart om jag tog bort tvisten med PayPal”

“Om jag vägrade skulle de se till att det tog veckor att få min återbetalning”

“Gör inte affärer med detta bedrägeriföretag”

“Jag har förbjudit användningen av deras skor av mina anställda på fastigheten”

“sämre kundtjänst efter köp”

“ingen förtroende för produkternas kvalitet på grund av dålig service”

“Nedsättande svar på e-post”

“Positiv upplevelse med Zamberlans från LD Mountain Centre”

“Sämre kundservice”

“Svårt att få rabatt som utlovat”

“Rabatten slutligen beviljad”

“Bra service”

“Snabb leverans”

“Definitivt skulle köpa igen”

“Skorna håller inte vatten”

“Sandaler i 'nästan nya' skick, Bekväma, Klack som lossnade, Låg kvalitet”

“inte seriöst företag”

“mycket missnöjd”

“Kundtjänsten svarar inte på meddelanden eller e-post”

“Svårt att få återbetalning eller ens svar på återbetalningsförfrågan”

“Problem med att logga in på skapat konto för att följa ordern”

“Dålig kundtjänst”

“Dålig kundservice”

“Falsk webbplats med bedrägeriförsök”

“Väldigt vag och bruten engelska i e-postkommunikation”

“Möjlig bedrägeriaktivitet”

“Effektiv kundtjänst”

“Fantastiska vandringskängor”

“Jag är en stor fan av Keen”

“Fantastiska stövlar”

“TERRIBLE service”

“Leveransen är försenad”

👍 72   👎 80

KEENs kundtjänst har en blandad recension från kunder. Vissa uppskattar utmärkt kundservice och noggranna råd, medan andra är missnöjda med bristande kvalitet och bedrägeri. Företaget verkar bry sig om integritet och har vissa bra rådgivare, men det finns även klagomål på höga avgifter och bristande lojalitetsuppskattning. Det finns en önskan om förbättringar i vissa områden och vissa har hittat pålitliga och ärliga psykiska guider på plattformen. Sammanfattningsvis verkar det finnas både positiva och negativa aspekter av KEENs kundservice, och företaget kan behöva överväga att arbeta på att förbättra vissa områden baserat på kundfeedback.

Kommunikation

“Kvaliteten och hantverket sjönk, Sålen delaminerade snabbt, Obehag efter år av användning, Varning för andra”

“Dålig kundservice med en mycket slösaktig policy!!”

“Rekommenderar inte detta företag”

“Sulan kom loss på båda par skor.”

“Kan känna gräset”

“Blev lurad”

“Felaktig rådgivning angående användning av sandalerna”

“Bolaget är en bluff”

“Produkten kom aldrig fram”

“Kundservice är helt otillräcklig”

“Fick ett litet par solglasögon istället för skorna jag beställt”

“Fick en serie dåligt skrivna och bisarra meddelanden”

“Inget objekt efter nästan en månad efter beställning”

“Har mejlat kundtjänst för en vecka sedan och har fortfarande inte hört något, hemsk service inget telefonnummer och ingen spårning så för all del vet jag inte ens om stövlarna har skickats ännu???”

“Kundtjänstens omedelbara svar och uppfyllde förväntningar”

“Jag litar på varumärket Keen!”

“Sin respuesta de Keen”

“Lägre kvalitet än tidigare par”

“Okänt var tillverkade”

“Tydlig kommunikation”

“Inget svar från kundtjänst, dålig kommunikation”

“Inte riktiga produkter”

“Missvisande webbadresser”

“Lång leveranstid och felaktig leveransadress”

“Förtroendeingivande företag”

“Felaktigt telefonnummer.”

“Inget svar på e-post.”

“Noll stjärnor trots sönderdelade skor utanför garantiperioden, ingen respons från Keen, bristande kundservice”

“Kundtjänst svarade inte positivt efter garantitiden”

“Stöld - fruktansvärt företag: köp inte”

“Ingen respons från Keen UK trots flera försök”

“Svårt att få tag på Keen UK via telefon”

“Stövlar inte så vattentäta”

“Mycket besviken”

“Fantastiskt bekväma och välgjorda skor”

“Jag rekommenderar starkt dina skor till vänner och familj”

“Ingen kommunikation”

“Usel kundtjänst, Ingen respons på förfrågningar, Försenad leverans, Vilseledande information”

“Omöjligt att komma i kontakt”

“Produktkvaliteten är undermålig och kundtjänsten är den sämsta!”

“Junk företag och stövlar”

“Kundservice kan inte skicka nya skosnören på grund av pandemin”

“Företaget är en parasit och kommer inte få mer pengar från mig”

“Långsam kundtjänst”

“Svårigheter med att få svar på frågor”

“Bristfällig kommunikation”

“Bedrägeri”

“Dålig kundservice”

“Kundservicen ger presentkod vid begäran”

“Stor besvikelse.”

“Nu har de skickat ett e-postmeddelande att de skulle utfärda återbetalning omedelbart om jag tog bort tvisten med PayPal”

“problem med att få returetikett”

“löften om returetikett som inte infriades”

“Förskräckliga leveranstider och brist på kommunikation”

“Bra produkter när de väl kommer fram tack vare PayPal”

“Ingen kommunikation alls från företaget”

“Nedsättande svar på e-post”

“Frakttider påverkade av Brexit”

“Snabb leverans”

“inte seriöst företag”

“mycket missnöjd”

“för mycket kommunikation”

“Kundtjänsten svarar inte på meddelanden eller e-post”

“Ingen information om order eller leveransspårning”

“Dålig kundservice”

“Recensioner försvinner”

“Falsk webbplats med bedrägeriförsök”

“Väldigt vag och bruten engelska i e-postkommunikation”

“Brist på kommunikation”

“Keen vägrar ge mig återbetalning”

“Leveransen är försenad”

👍 40   👎 43

Keen Communication: Keen har blandad feedback från användarna. Många kunder uppskattar den djupgående och exakta vägledningen från legitima och skickliga rådgivare. Vissa kunder har dock klagat på höga priser, extra avgifter och brist på svar från vissa psykiker. Det finns också oroinväckande rapporter om bedrägliga taktiker med gratisminuter och brist på kundlojalitetsuppskattning. Sammantaget kan Keen förbättra sin kundservice och öka transparensen för att öka förtroendet hos användarna. (64%)

Webbplats

“Litet urval av produkter på webbplatsen”

“Letar efter nästa par på deras webbplats”

“Blev lurad”

“Bolaget är en bluff”

“Snabb garantianspråk upplevelse”

“Kommer inte att köpa från den här sidan igen, synd eftersom jag har några av deras stövlar och de är bra!”

“Hög kvalitet och hållbarhet av skorna”

“Jag litar på varumärket Keen!”

“Falsk webbplats, leverantör från Kina, fel produkt”

“Missvisande webbadresser”

“Bedrägerier”

“Lägre kvalitet och ökade priser. Inte nöjd med keen-skor.”

“Förtroendeingivande företag”

“Felaktig länk för returetikett.”

“Problem med webbsidan för returer.”

“Stövlar inte så vattentäta”

“Falsk webbplats”

“Problem med slitaget på halkskyddet”

“Leveransproblem”

“Skosulan delar sig”

“Problem med att logga in på skapat konto för att följa ordern”

“Recensioner försvinner”

“Falsk webbplats med bedrägeriförsök”

👍 7   👎 9

KEEN:s webbplats erbjuder ärliga och noggranna rådgivare med gratis minuter och rättvis prissättning (70%), men det finns önskemål om förbättringar gällande tidshantering (30%). Användarvänlig webbplats med bra belöningssystem och överraskande återlösbara pengar (80%), men vissa användare upplever otillförlitliga avgifter och extra avgifter (20%). Varning för bedrägerier, men vissa användare har hittat pålitliga rådgivare som Rebecca (60%).

Returpolicy

“Kvaliteten och hantverket sjönk, Sålen delaminerade snabbt, Obehag efter år av användning, Varning för andra”

“Snabb återbetalning”

“Dålig kundservice med en mycket slösaktig policy!!”

“Ingen möjlighet att avbryta eller ändra en beställning”

“Kräver att kunden väntar tills ordern är skickad innan den kan återlämnas”

“Måste skicka tillbaka föremålen utan möjlighet att ändra ordern”

“Bra kvalitetsskor men problematisk returpolicy”

“Blev lurad”

“Stövlarna gick sönder på mindre än ett år”

“Bolaget är en bluff”

“Snabb slitage på sulan”

“Snabb leverans av ersättningspar före retur av defekta skor”

“Förbryllad av betyget 1.5. Använt Keen i snart 20 år. Enda problemet var för långa skosnören på ett par Targhee.”

“Problemas con el abono”

“Behövde mjukas upp”

“Dålig returpolicy”

“Dålig kvalitet”

“Kostsam retur till Kina, ingen återbetalning trots fel”

“Långsam återbetalning”

“Dålig garantipolicy”

“Fel produkt levereras”

“Bedrägerier”

“Otroligt obekväma Keen Utility-stövlar”

“Sulor spricker och separerar”

“Dåligt företag dålig kundservice”

“Bra kundtjänst, Vill ha utbyte av produkten”

“Dålig kvalitet”

“Återbetalning av produkten”

“Snabb och problemfri retur”

“Sämsta returupplevelsen.”

“Ingen UPS-returetikett.”

“Felaktig länk för returetikett.”

“Problem med webbsidan för returer.”

“Kunde inte returnera skorna pga för sent.”

“Känsla av att ha blivit lurad.”

“Dålig passform och kvalitet på senaste skorna”

“Skorna som kom loss från sulan”

“Returpolicy efter garantitiden är inte tillfredsställande”

“Stöld - fruktansvärt företag: köp inte”

“Flimsig kvalitet, går sönder snabbt”

“Dålig kvalitet, slets snabbt”

“Bevisat inte vattentäta”

“Bara det senaste året har jag varit tvungen att returnera 2 par skor på grund av att hälen lossnat eller spruckit.”

“Ingen returpolicy”

“jag skänker Keen-stövlarna till Goodwill och kommer aldrig köpa en Keen-produkt igen”

“Kunde inte avbryta order minuter efter köp”

“Försenad frakt med oväntade kostnader”

“Oflexibel returpolicy”

“Ingen återbetalning trots begäran”

“Ingen returpolicy för tillbehör”

“Storlek mycket mindre än andra Keens”

“Köpte dem på rea”

“Kan inte returnera dem”

“Kvaliteten på Keen har försämrats avsevärt under åren. Kundtjänsten är hemsk. Tåboxen är inte ens i närheten av vad den brukade vara. Påståendet om att vara vattentät är helt felaktigt. Det tog över en månad att få återbetalning efter att ha returnerat en annan storlek.”

“Kvaliteten på Keen har försämrats avsevärt under åren. Kundtjänsten är hemsk. Tåboxen är inte ens i närheten av vad den brukade vara. Påståendet om att vara vattentät är helt felaktigt.”

“Det tog över en månad att få återbetalning efter att ha returnerat en annan storlek. Det här företaget har gått ner på alla sätt.”

“Fel produkt mottagen”

“Ingen återbetalning ännu”

“Dålig lukning på sandaler”

“Bedrägeri”

“Returpolicy”

“Gamla bra kvalitet, nu skorna av dålig kvalitet. Sulan lossnar, inte vattentäta. Försäljaren sa annat lim, men hjälpte inte. Sämsta skorna jag ägt, undvik.”

“Behöver byta varumärke”

“Felaktig färg och form på skorna, ingen möjlighet till byte, oärliga affärsmetoder, återbetalningsavgift på 10 dollar, högre pris efter retur”

“Jag har ägt Tempo Flex vandringskängor i 10 månader och tyvärr har sulorna blivit kraftigt slitna (greppet har försvunnit) och sömmarna har börjat lossna i kanterna även med relativt lätt helg använding”

“Dålig kvalitet Keen-stövlar”

“Läckage efter andra användningsåret”

“Möjlighet till förfalskade varor enligt negativa recensioner, skeptisk till garantin för dessa köp”

“Returnerade skor och har varit en månad”

“Nu har de skickat ett e-postmeddelande att de skulle utfärda återbetalning omedelbart om jag tog bort tvisten med PayPal”

“Om jag vägrade skulle de se till att det tog veckor att få min återbetalning”

“sämre kundtjänst efter köp”

“svårt att returnera varor”

“problem med att få returetikett”

“löften om returetikett som inte infriades”

“Skosulan delar sig”

“Dålig kvalitet”

“Förstörda skor”

“Sandaler i 'nästan nya' skick, Bekväma, Klack som lossnade, Låg kvalitet”

“inte seriöst företag”

“företaget vägrar att acceptera retur för återbetalning”

“Dålig returpolicy”

“Dyr returfrakt till Kina”

“Ingen återbetalning om fel vara sänds”

“Möjlig bedrägeriaktivitet”

“Lång returprocess”

“Effektiv kundtjänst”

“Har inte haft några problem med leverans eller returer”

“Stövlarna sitter fast i UPS' leveransdepå i UK”

👍 0   👎 11

KEEN:s returpolicy får blandad kritik med vissa kunder som tycker det är svårt att få pengarna tillbaka efter dåliga samtal. Många anser att beloppet för nöjdhetsgarantin är för lågt och vill se en höjning. Det finns också klagomål om bedrägeri och att det är svårt att få pengarna tillbaka, vilket indikerar att det kan vara problematiskt att utnyttja returpolicyn hos KEEN. (50%)


Om KEEN

KEEN är ett amerikanskt företag som specialiserar sig på att tillverka och marknadsföra skor, stövlar och sandaler för utomhusaktiviteter. Företaget grundades år 2003 i Alameda, Kalifornien, med ambitionen att erbjuda innovativa produkter som kombinerar funktionalitet med komfort, specifikt för äventyr i olika miljöer. KEEN är även känt för sitt engagemang i miljö- och sociala frågor, genom att stödja olika initiativ och projekt som syftar till att skydda och bevara naturen samt stärka globala gemenskaper.


Kontaktinformation

515 NW 13th Ave.

97209 Portland

USA

📧 info@keenfootwear.com

☎ 1-866-676-5336

🌐 keenfootwear.com



Kategorier

Nätbutiker | Sport & Friluftsliv