COS

Alla recensioner

COS

100% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

Alla recensioner (0)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

Andra personer tittade också på

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 recensioner

"Everyone is born unknown, some become legends for decades to come but only a few get the chance to live like one". Det är ett ordspråk ...

Logo Timarco

Timarco

6 recensioner

Välkommen till företaget Timarco, det är ett företag som erbjuder underkläder på nätet. Vilket de även har...

Logo Gearbest

Gearbest

1 recensioner

Är du en sådan som inte alls gillar att gå runt i butiker, omringad av en mängd främmande människor? Eller är ...

Logo Jordklok

Jordklok

1 recensioner

Om Jordklok Jordklok är en av Sveriges ledande nätbutiker för naturlig tvätt- och rengöring, ekologisk hudvård samt...

COS

Modern stil, designad för evigheten. COS är ett modemärke för kvinnor och män med rötter i modern kultur, som erbjuder innovativ design, förhöjda väsentligheter och garderobsikoner. Från början har deras designos satt varaktig stil, kvalitet och hållbarhet först. Idag kommer 92% av materialen i deras kollektion från mer hållbara källor. Deras mål är att uppnå 100 % i allt vi gör.

Design
Ikoniska delar, förhöjda väsentligheter och innovativ design gjord för att hålla: Designestetiken hos COS känns omedelbart igen. Från atmosfären bakom en kollektion till den subtila konstruktionen av en manschett, alla dessa kreativa detaljer är en del av det som ger deras kläder integritet. Varje del är tidlös och hållbar utöver säsongen, så det är bättre att köpa det och behålla det för alltid.

Hållbarhet
Bättre se annorlunda ut. Bortom en säsong, en trend, ett ögonblick, för en mer hållbar värld.

De driver en hållbar verksamhet i allt de gör: i sättet de behandlar människor, i sin tro på mångfald och på de produkter, butiker och upplevelser de designar. Från början har deras designos betonat lång livslängd. De föredrar varaktig stil framför övergående trender. Varje bit måste ha en lång livslängd.

De kombinerar denna designmetod med fokus på hållbara tyger och materialinnovation. Det finns inte bara en lösning på problemen vår industri och vår planet står inför – det finns många. Vissa är enkla, de flesta är komplexa. Vårt hållbarhetsteam jobbar hårt varje dag för att hitta dem.

Erfarenhet
COS-upplevelsen omfattar allt från våra kunder, kollegor och våra online- och fysiska butiker till innehållet de skapar och berättelserna de berättar.

När vi öppnar en ny butik bevarar och återställer de så mycket av de ursprungliga detaljerna som möjligt, vilket resulterar i en eklektisk blandning av historiska arkitektoniska influenser som kompletterar deras egen estetik.

Deras vision är att skapa en 100 % cirkulär shoppingupplevelse genom att söka innovativa lösningar inom tre nyckelområden: Resurser, Reducera och Återvinn. Idag kan många av våra lösningar ses i våra byggnader runt om i världen, från energieffektiv LED-belysning och tegelstenar gjorda av denimavfall till vårt cirkulära COS-projekt – där team kan efterfråga och byta möbler mellan butiker.

COS är en akronym för "Collection of Style". Företaget är en del av snabbmodejätten H&M, men verkar självständigt. Sedan öppnandet av sin första butik i London 2007 har COS vuxit till 167 butiker och 30 marknader världen över; Onlineshopping finns i 19 av dessa butiker. Enligt en Business of Fashion-rapport växte COS från 1 % till 3 % av H & M:s totala försäljning mellan 2009 och 2014, vilket motsvarar en ökning av intäkterna från 132 miljoner dollar till 625 miljoner dollar. 2015 var en tid av stor expansion för varumärket, som öppnade 39 butiker och gick in på fyra nya marknader. (Den första COS i USA öppnade i L.A. 2014 och har nu totalt nio butiker i södra Kalifornien, Houston, New York, Boston, Greenwich och Atlanta). I en tid då snabbmoderörelsen är på frammarsch strävar COS efter lång livslängd. De minimalistiska siluetterna, användningen av naturliga textilier och den återhållsamma färgpaletten har en bestående kraft - ett motgift mot modets inneboende förgänglighet.

Recensioner om COS
Skriv en recension idag, lämne ditt omdöme. Var produkten som beskrivits? Hur var deras kundservice? Är det en upplevelse du skulle rekommendera till andra? Vi ser fram emot att höra om din upplevelse.