
AliExpress Omdöme: Läs & dela recensioner i Sverige
Alla recensionerAliExpress
Alla recensioner (9)
Inga recensioner än!
Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..
Order borta
Min order till Aliecpress har aldrig levererats! Ingen kontakt med mig har skett trots att de har mina adresser! Omöjligt att spåra mitt paket!
Biltillbehör
Bedrövligt!
Säljaren levererar inte och vägrar återbetalning.
Orden går inte att spår. Säljaren bekräftar att de inte har levererat men hänvisar till AE.
AE säger att de ska hjälpa till och lösa problemet men det ända dom gör är att be mig vänta.
Beställde 5/3 idag 22/5 fortfarande ingen vara, ingen återbetalning, ingenting.
Undvik!Köpte flera produkter
Dålig kvalitet, dålig beskrivning av produkter. Leverans tar jätte lång tid. Det tog flera dagar innan säljaren skickade produkten.
Rostfria spöhållare
Beställde 4 stycken rostfria fiske spöhållare men jag fick bara 2 stycken i min leverans.
Säljaren vägrar erkänna att dom gjort fel.
To:
Legal Representative: He Zhengyue
Address:
Guangzhou Jule Trading Co. Ltd Room 616, No.1 Jiangxia North Middle Road,
Huangshi Street, Baiyun district.
GUANGZHOU CITY
CHINA
Ett bluff företag som är 100% oseriösa och lögnare.
HANDLA INTE AV DETTA FÖRETAGS-shot
Paketet har inte kommit fast dom säger de på slut mejlet, går inte att spåra odernr går inte få kontakt med dom svarar inte! Nä första och sista gången jag handlar på de bluff skräp företaget👎👎
Micro SD Toshiba 64GB
Min order till Aliexpress har aldrig levererats! Ingen kontakt med mig har skett trots att de har mina adresser! Omöjligt att spåra mitt paket! Omöjligt att kontakta säljaren eller Aliexpress kundtjänst.
Mobiltelefon som jag har beställt från Aliexpress fick inte levererad till mig.
Jag har beställt i oktober 2021 en mobiltelefon och fick inte levererad än idag 31 januari 2022 från Aliexpress.
Dem säger mobiltelefon är på väg, aldrig kom mobiltelefon fram i Sverige.
Skam företag, oseriös kundtjänst som hjälper inte leverera produkter som köper från Aliexpress.
Köpp aldrig från dem eller förlorar pengar.
AdrianFick inget paket
De packade och skickade paketet på nolltid . Paketet i Sverige på 1-2dygn . Enligt aliexpress .I verkligheten finns nog inget paket . Kan ej spåra det . Snabbare bluff leverans än posten .
Det har blivit likadant för mig? Har du testat spåra paketet via post nord appen?
Försökt spåra, ingenting har hänt
Poor skirt measurement
I have never seen a woman fit into a knee-length skirt with 37 cm waist, 46 cm hip and 41 cm hem. This is normal sizing according to AliExpress. Good luck selling any clothing!
Andra personer tittade också på

Timarco
Välkommen till företaget Timarco, det är ett företag som erbjuder underkläder på nätet. Vilket de även har...

Uret
Klockor är en accessoar som varit populär väldigt länge. Inte nog med att klockor är en snygg accessoar som verkligen kan ...

Buyersclub
Har du hört talas om Buyersclub sedan tidigare? Är du nyfiken på vad de är för företag? Här hos OmdömesSt&...

LightInTheBox
Att handla från internet kan du hitta precis vad som helst vare sig det är mat, prylar, inredning, elektronik eller kläder. De...
Business seller information
GUANGZHOU JULE TRADING CO LTD
ZHENGYUE HE
Room 616 No 1 Jiangxia
Huangshi Street Baiyun District
510000 guangzhou
China
Email: 3297994942@qq.com
VAT number:342 2807 19
Value added tax number:
GB 342280719
They do everything to avoid replacing you as a customer.
Everything seems to be a fake show to make it look serious when they pretend to help you.
I myself have been really cheated, they refuse to take responsibility for their transport to Sweden, products I bought were missing.
A serious company helps the customer if the seller has failed, it's called customer guarantee with 100% satisfied customers.
AVOID BEING DECEIVED, choose Amazon instead, there is the GENUINE quality of customer service if something goes wrong.
And they are responsible for 100% compensation in the event of a conflict with the seller.
Here at AliExpress they use their 100% genuine corruption and dishonesty to their customers.
Deplorable treatment.
/Anders Svennberg from Sweden who thought the company took full responsibility when things go wrong.